۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۶۸۸۹۷۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه تشریح کرد؛

گزارشی از روند اجرای طرح «مهرواره اوج» در کرمانشاه

گزارشی از روند اجرای طرح «مهرواره اوج» در کرمانشاه
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی گفت: طرح عام المنفعه «مهرواره اوج» از سیزدهم شهریورماه جاری به مدت یک ماه در کرمانشاه انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در نشست خبری با خبرنگاران در سخنانی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی کشور برنامه های فرهنگی با محوریت های مختلف به صورت منظم در استان های کشور برگزار می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه در استان کرمانشاه نیز همواره شاهد اجرای این سری از برنامه های فرهنگی و مذهبی توسط اداره کل تبلیغات اسلامی هستیم.

این استاد حوزه علمیه با اشاره برگزاری طرح «مهرواره اوج» در کرمانشاه، تأکید کرد: از سیزدهم شهریورماه جاری شاهد آغاز « مهرواره اوج» در کرمانشاه با محوریت مساجد محلات هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته طرح «مهرواره اوج» در کرمانشاه تا 13 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام احمدی به اهداف برگزاری این طرح در استان کرمانشاه و دیگر نقاط کشور اشاره داشت و گفت: این سنت انسانی و خیرخواهانه با توجه به منویات و دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث کمک و همدلی اجرا می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: در این طرح عام المنفعه، ائمه جماعات مساجد محلات اقدام به شناسایی مشکلات محله مذکور خود با استفاده از ظرفیت های مردمی می کنند و در ادامه با استفاده از همکاری و همراهی نیکوکاران و خیرین این مشکلات و معضلات را برطرف می نمایند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه گفت: تمامی کسانی که همواره در انجام امور خیر و انسان دوستانه مشارکت و حضور دارند می توانند برای شرکت در طرح «مهرواره اوج» به مساجد محل زندگی خود مراجعه نمایند.

حجت الاسلام احمدی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اجرا و استمرار طرح «مهرواره اوج» می تواند در افزایش مشارکت های مردمی در بحث تعامل برای رفع مشکلات جامعه بسیار تاثیرگذار باشد، بنابراین از ائمه جماعات مساجد محلات درخواست داریم که در اجرای این طرح خداپسندانه تلاش مضاعفی داشته باشند./1400/پ210/

ارسال نظرات