۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۶۸۸۹۲۶
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه عنوان کرد:

قرآن کریم؛ تضمین کننده سعادت دنیوی و اخروی بشریت

قرآن کریم؛ تضمین کننده سعادت دنیوی و اخروی بشریت
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: اگر به دنبال سعادت دنیوی و اخروی به معنای واقعی هستیم تنها راه این است که با قرآن به معنای واقعی کلمه مأنوس شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در مراسم اختتامیه چهل و چهارمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم در استان کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: یکی از ضروریات برای هر مسلمانی انس با قرآن و درک و فهم آن و پیاده نمودن دستورات قرآنی در زندگی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: باید برنامه های زندگی خود را با اصول دینی و قرآنی مطابقت دهیم، اگر این قوانین با دستورات این کتاب آسمانی منافاتی نداشت آن زمان می توان به قبول بودن افکار و اعمال خود در نزد خداوند متعال امیدوار باشیم.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود اظهار داشت: مسلمانان نسبت به سایر ادیان الهی و دیگر کشورهای غیراسلامی دارای یک ثروت عظیم هستند و آن ثروث عظیم قرآن کریم است، کتابی که روشن کننده مسیر زندگی درست و الهی برای همه ماست.

آیت الله علما با اشاره به اینکه تاسی به قرآن ما را در برابر مشکلات قوی و شکست ناپذیر خواهد کرد، بیان داشت: اگر می بینیم که امام خامنه ای در برابر دشمنان اسلام و این نظام بهترین و با تدبیرترین تصمیمات را اتخاذ می فرمایند این را باید نتیجه مطابق بودن برنامه های ایشان بر مدار دستورات و احکام کتاب قرآن دانست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: اگر به دنبال سعادت دنیوی و اخروی به معنای واقعی هستیم تنها راه این است که با قرآن به معنای واقعی کلمه مأنوس شویم.

این عالم کرمانشاهی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: کلام خداوند در قرآن و نیز احادیث ائمه اطهار علیهم السلام از چنان استحکام و پشتوانه الهی برخوردار هستند که هرگز لازم نداریم چیزی از خارج به آنها اضافه نماییم.

آیت الله علما در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: قرآن برای همه مراحل زندگی ما دستورات کامل، جامع و به روز دارد، زیرا این کتاب با فطرت ما سر و کار دارد./1400/پ210/

ارسال نظرات