۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۶۸۸۷۴۳
امام جمعه موقت اسلام آباد غرب:

اجازه ندهیم فضای مجازی مدیریت ذهن و فکر فرزندانمان را در اختیار بگیرد

اجازه ندهیم فضای مجازی مدیریت ذهن و فکر فرزندانمان را در اختیار بگیرد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام کرمی نیا گفت: اجازه ندهیم که فضای مجازی مدیریت ذهن و فکر فرزندانمان را در اختیار بگیرد، زیرا این امر در باعث استحاله اعتقادی آنان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله کرمی نیا امروز در دیدار جمعی از فعالان فضای مجازی و مدیران رسانه ای شهرستان اسلام آباد غرب در سخنانی اظهار داشت: در سال های اخیر دشمنان با تمام توان و امکانات خود علیه انقلاب اسلامی آن و داشته آن بسیج شده اند به امید اینکه این نظام و انقلاب مردمی را تضعیف کنند.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب در ادامه بیان داشت: از همین رو طبق آماری که به دست آمده است بسیاری از شبکه های معاند و فارسی زبان به صورت 24 ساعته برای استحاله فکری و عقیدتی ملت ایران به صورت رایگان و هیچ گونه هزینه برنامه پخش می کنند که این کار نوعی برنامه شیطانی علیه این نظام و انقلاب است.

مدیر سابق مدرسه علمیه حضرت امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آباد غرب ادامه داد: از سوی دیگران در بحث صیانت از فعالانه مجازی که انصافا طرحی کارآمد و به موقع بود برخی از افراد و جریان های داخلی در این زمینه جبهه گیری هایی نمودند که این ظلم بزرگی به این انقلاب و داشته های دینی ملت بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نباید در بحث مدیریت فضای مجازی منفعل عمل کنیم، بیان داشت: هرکسی که در جامعه مسؤولیتی بر عهده دارد باید در فضای مجازی نیز نقش آفرینی کند و خود را در برابر افکار عمومی به نوعی دارای وظیفه بداند.

حجت الاسلام کرمی نیا اظهار داشت: از زمانی که برنامه شاهد به عنوان جایگزین کلاس های حضوری به علت شیوع کرونا آغاز به کار کرد، در کنار آن شاهد شیوع برخی از ناهنجاری ها بودیم که باید اذعان کرد که این امر معلول بی تفاوتی برخی از مسؤولان در این زمینه بود.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب افزود: متأسفانه در بحث فضای مجازی نه تنها بی تفاوت بوده ایم، بلکه کم کاری های بسیاری داشته و داریم که باید این وضعیت هرچه سریعتر تغییر کند.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: رها کردن فضای مجازی و سپردن مدیریت آن به افراد بی مسؤولیت و سهل انگار خواسته باطنی دشمنان فرهنگ و دین این ملت و کشور است، بنابراین لازم و ضروری است که اجاره ندهیم این وضعیت روی دهد، زیرا روی دادن این وضعیت باعث تضعیف باورهای دینی و فرهنگی این ملت بزرگ خواهد شد.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که فضای مجازی مدیریت ذهن و فکر کودکان و فرزندان ما را در اختیار بگیرد، زیرا این امر در بلندمدت باعث استحاله اعتقادی آنان خواهد شد./1400/پ210/

ارسال نظرات