۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۶۸۸۴۶۳
امام جمعه کرمانشاه:

رفتار ایران با حاکمان افغانستان به رفتار آنان با ملت‌شان بستگی دارد

رفتار ایران با حاکمان افغانستان به رفتار آنان با ملت‌شان بستگی دارد
کرمانشاه ـ آیت الله علما با بیان اینکه ایران اسلامی همواره حامی حقوق ملت ها است، گفت: رفتار ایران با حاکمان افغانستان به رفتار آنان با ملت‌شان بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیات دولت سیزدهم نکات بسیاری مهمی را ایراد فرمودند که این نکات مسیر حرکت درست را برای دولت آیت الله رئیسی روشن نمود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: طبق بررسی های صورت گرفته بیش از 75 هزار پروژه نیمه تمام در کشور داریم که باید تکمیل این پروژه اولویت نخست دولت سیزدهم باشد در همین استان کرمانشاه شاهد پروژه نیمه کاره «مونوریل» هستیم که سالیان سال است که همچنان مسکوت مانده است.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی موفقیت در کارها و امور مملکت را تنها با نگاه انقلابی و جهادی می دانند زیرا این نوع نگاه سرشار از خردمندی و عقلانیت محض است.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود افزود: دولتی که از بطن جامعه روییده است نباید خود را از مردم و جامعه دور بداند، بلکه باید همواره برای رسیدگی به مشکلات در میان مردم حضور فعالانه و همیشگی داشته باشد و خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد دو سفر آیت الله رئیسی به استان های خوزستان و سیستان و بلوچستان بودیم که این امیدوارکننده است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تاکید کرد: یکی از ویژگی های مهم هر دولت انقلابی و مردمی باید اجرای درست عدالت در کشور باشد. دولتمردان باید در انجام امور خود همواره مدافع مظلوم در برابر ظالم باشند.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت سیزدهم امیدها دوباره در کشور زنده گردید و امیدواریم که این امیدها رنگ عمل به خود بپوشند و مردم شاهد کارهای بزرگ در کشور باشند.

آیت الله علما با اشاره به اینکه مبارزه با فساد از اوجب واجباب در کشور راست، گفت: نباید اجاره داد که در کشور یک یا چند نفر به راحتی هزاران میلیارد تومان از بیت المال را به تاراج ببرند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ادامه سخنان خود به وضعیت کشور مسلمان افغانستان اشاره کرد و اظهار داشت:

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به تحولات کشور افغانستان گفت: ایران اسلامی همواره نشان داده است که حامی حقوق ملت ها است و در عمل این مهم را به کرار نشان داده است، لذا باید گفت که رفتار جمهوری اسلامی ایران با حاکمان افغانستان بسته به رفتار آنان با ملت شان دارد./1400/پ201/

ارسال نظرات