۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۶۸۸۵۶۵
امام جمعه موقت کرمانشاه:

ناقضان دستورالعمل های کرونایی به نوعی پایمال کنندگان حقوق دیگران هستند

ناقضان دستورالعمل های کرونایی به نوعی پایمال کنندگان حقوق دیگران هستند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام و المسلمین حجتی گفت: ناقضان حقوق دیگران در این روزهای سخت کرونایی به نوعی پایمال کنندگان حقوق دیگران هستند و کار آنان گناهی بزرگ و نابخشودنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون شاهد تلاش جهادگونه کادر درمان در استان کرمانشاه در مبارزه با این ویروس منحوس کرونا بوده ایم.

امام جمعه موقت کرمانشاه تاکید کرد: متاسفانه در این مسیر بسیار سخت نه تنها بیش از 2 هزار از شهروندان کرمانشاهی جان خود را از دست داده اند بلکه به عینه شاهد جان باختن بسیاری از کادر درمان و پزشکی این خطه بوده ایم که به حق باید  این عزیزان را شهدای مدافع سلامت نامید.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: متاسفانه باید اذعان کرد که بسیاری از مردم در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا بی تفاوت شده اند و به نوعی دچار روزمرگی گردیده اند که این روند از یک سو آمار مبتلایان و فوتی ها را بر اثر این ویروس بالا می برد و هم اینکه زحمت کادر درمان را دوچندان می کند و از همه مهمتر باعث اتمام امکانات و وسایل بهداشتی و درمانی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: به جرات می توان گفت که ناقضان حقوق دیگران در این روزهای سخت کرونایی به نوعی پایمال کنندگان حقوق دیگران هستند و کاری که آنان انجام می دهند گناهی بزرگ و نابخشودنی است.

امام جمعه موقت کرمانشاه ادامه داد: باید اذعان کرد تا زمانی که جامعه و مردم به عمق فاجعه پی نبرند، همچنان ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه ما جولان خواهد زد زیرا این ویروس با کسی شوخی ندارد و می تواند هر کسی از هر سن و جنسی را درگیر خویش نماید که نمونه بارز آن را می توان اشباع شدن تخت های بستری در بیمارستان های کشور و کرمانشاه عنوان کرد.

این عالم کرمانشاهی تاکید داشت: بی شک طاقت و توانایی کادر درمان و پزشکی حد و مرزی دارد و آنها نیز به مانند ما آستانه تحمل دارند، مردم باید این مهم را بفهمند و به خود اجازه ندهند که در مقابل این وضعیت اینگونه بی تفاوت باشند./1400/

ارسال نظرات