۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۸۸۹۸۰
مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه تأکید کرد؛

ضرورت ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

ضرورت ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه
کرمانشاه ـ حجت الاسلام عسگری گفت: نباید اجازه دهیم که زنگار روزگار نام و یاد دلاورمردی شهدا و ایثارگران را کمرنگ کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام هادی عسگری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه امروز با خانواده علیرضا رشیدی، جانباز 70 درصد سرپل ذهابی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار در سخنانی گفت: بی شک کسانی که برای سربلندی اسلام و این نظام جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند در نزد پروردگار خویش از برکات و نعمات برخوردار خواهند شد زیرا کار این عزیزان همان جهاد فی سبیل الله است.

حجت الاسلام عسگری ادامه داد: امنیتی که امروز در سراسر ایران اسلامی شاهد آن هستیم معلول و نتیجه جانفشانی شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است بنابراین باید همواره قدردان این عزیزان و دلاورمردان باشیم و اجازه ندهیم که مشکلات موجود آنان را آزار دهد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: امروز همه ما به نوعی به خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و... مدیون هستیم و باید در عمل این دِین را به اثبات برسانیم.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه مسؤولان و مدیران باید قدردان خون شهدا باشند، گفت: بهترین پاسخ به این همه ایثار و فداکاران شهدا، جانبازان و... خدمت به مردم و جامعه اسلامی است و تنها با این کار است که می توان بخشی از ایثار و بزرگ مردی این عزیزان را جبران کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه ملت ایران به بصیرت دینی و سیاسی که دارند به خوبی قدردان خانواده های محترم ایثارگر هستند و در عمل شاهد تکریم این عزیزان در جامعه هستیم زیرا تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران در پیشگاه خداوند متعال از پاداش بزرگی برخوردار است.

حجت الاسلام عسگری در ادامه بیان داشت: نباید اجازه دهیم که زنگار روزگار نام و یاد دلاورمردی شهدا و ایثارگران را کمرنگ کند باید در حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کوشا باشیم./1400/پ210/

 

ارسال نظرات