۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۶۸۹۰۸۱
امام جمعه کرمانشاه:

دولت سیزدهم امید را در دل جامعه زنده کرده است

دولت سیزدهم امید را در دل جامعه زنده کرده است
کرمانشاه ـ آیت الله علما با تقدیر از عملکرد جهادی دولت سیزدهم گفت: دولت انقلابی آیت الله رئیسی بسیاری از امیدها را در جامعه زنده کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: یکی از باورها و اعتقادات درست و صحیح در نظام مقدس جمهوری اسلامی، توجه و اعتماد واقعی به جوانان و نیروی جوانی است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: از همین رو امام خمینی(ره) و همچنین مقام معظم رهبری در بحث مسؤولیت ها همواره بر استفاده از نیروی جوان و متعهد تأکید داشته و دارند و این نشان می دهد که این کشور با استفاده از نیروی جوانی روز به روز مقتدرتر می گردد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: امروز نوزدهم شهریورماه است، روزی که اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توسط مرحوم آیت الله طالقانی اقامه شد، این عالم وارسته و مردمی همواره در خطابه های خویش بسیار پرشور و از روحیه ای انقلاب برخوردار بودند.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود عنوان کرد: سابقه مبارزات سیاسی آیت الله طالقانی علیه نظام ستم شاهی بسیار است و ایشان بخش اعظمی از عمر پربار خویش را در راستای پیروزی انقلاب در زندان و تبعید به سر بردند و از همین رو امام  خمینی (ره) ایشان را ابوذر زمان خویش می خواندند.

امام جمعه کرمانشاه اشاره کرد: فردا 20 شهریورماه مصادف است با شهادت عالم نستوه شهید آیت الله مدنی، شخصیتی که همواره در نماز هایش دعا می کرد که خداوند متعال شهادت را نصیبش گرداند و سرانجام وی در بیست شهریورماه به دست عوامل منافق به شهادت رسید.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم بسیاری از امیدها را در جامعه زنده کرده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت متعهد، انقلابی و جهادی آیت الله رئیسی بتواند در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و نیز مدیریت وضعیت اقتصادی کشور موفق باشد، البته در این راه همه ما باید همراه و همسو با دولت و برنامه های آن حرکت کنیم./1400/پ201/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United Arab Emirates
۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
درود
0
0