۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۸۹۵۰۶

تولید آثار گرافیکی با هدف ترویج روضه‌های خانگی

تولید آثار گرافیکی با هدف ترویج روضه‌های خانگی
حجت الاسلام آمره گفت: بیش از 20 هنرمند گرافیست استان قم در این کارگاه با هدف تولید آثار گرافیکی با موضوع روضه‌های خانگی در حرم مطهر گردهم می‌آیند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محسن آمره در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه کارگاه تولید آثار گرافیکی با موضوع روضه‌های خانگی در حرم مطهر برپا می‌شود، اظهار کرد: این کارگاه پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری هم‌زمان با ۲۵ و ۲۶ شهریورماه با حضور هنرمندان قمی دنبال می‌شود.

وی از حضور محمدرضا دوست محمدی از اساتید رشته گرافیک در این کارگاه هنری خبرداد و افزود: این کارگاه به‌عنوان یکی از برنامه‌های دهمین سوگواره عاشورایی پوستر هیأت دنبال می‌شود.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) ادامه داد: هنرمندان علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند به نشانی HEYAT.SCHOOL مراجعه و درخواست خود را برای شرکت در کارگاه اعلام کنند تا بعد از انجام بررسی‌های لازم و وجود ظرفیت در این کارگاه میزبان آن‌ها خواهیم بود.

وی تصریح کرد: آثار تولید شده در این کارگاه هنری در نشانی اینترنتی www.heyt.co و www.amfm.ir منعکس می‌شود و در اختیار سایر مجموعه‌های فرهنگی و همچنین افراد علاقه‌مند قرار داده می‌شود.

آمره با اشاره به اینکه برخی از آثار این کارگاه هنری با موضوع حضرت معصومه سلام‌الله علیها تولید خواهد شد، گفت: این آثار هنری نیز در حرم مطهر برای زائران به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیر روابط عمومی آستان بانوی کرامت با تاکید بر اینکه آستان مقدس نسبت به فعالیت‌های هنری نگاه ویژه‌ای دارد، عنوان کرد: انتقال مفاهیم دینی با استفاده از بزار هنر یک ظرفیتی است که برای بهره‌مندی از این ظرفیت تلاش‌های لازم را دنبال خواهیم کرد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
هبه الله
Iran, Islamic Republic of
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
اعتبار مدرکش چقدره؟
کار هم می دهند درامدزایی؟
1
0