۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۸۹۶۲۳
حجت الاسلام محمودی عنوان کرد؛

اصلاح طلبان به افغانستان بروند و ثابت کنند که راست می‌گویند

اصلاح طلبان به افغانستان بروند و ثابت کنند که راست می‌گویند
تهران - امام جمعه موقت ورامین خطاب به اصلاح طلبان گفت: شما داوطلب شوید و به افغانستان بروید حداقل یک بار ثابت کنید که راست می‌گوئید و بازیگر نیستید.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث مربوط به افغانستان و رنج‌های مردم این کشور خاطر نشان کرد: رنج مردم افغانستان از آلام جهان اسلام است که رهبر انقلاب فرمودند ما حامی و طرفدار مردم افغانستان هستیم ؛ چرا که دولت‌ها و حکومت‌ها می‌آیند و می‌روند ولی ملت‌ها می‌ماند ، باید هر دولتی که در افغانستان تشکیل می‌شود در برگیرنده تمام اقوام و مذاهب افغانستان باشد تا ماندگار شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران ادامه داد: البته مطلب عجیب اینکه برخی عناصر سیاسی مدعی اصلاح‌طلبی که تا دیروز منتقد حضور ایران در سوریه بودند و شعار می‌دادند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران امروز می‌گویند چرا ما در افغانستان حضور پیدا نمی‌کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان کرد: شرایط حضور ما در آن مناطق با عنایت بر مقاومت است و هر جا دولت‌ ها از ما کمک خواستند ما کمک کرده ایم ولی در اینجا کسی از مقامات افغانستان کمک نخواسته ثانیاً شما اگر راست می‌گوئید یک شهید و یک مدافع حرم را که نداشتید ، اینجا را شما داوطلب شوید و به افغانستان بروید حداقل یک بار ثابت کنید که راست می‌گوئید و بازیگر نیستید.

امام جمعه موقت ورامین خاطرنشان کرد: خوشبختانه حوادث سال‌های گذشته نشان داده تدابیر اتخاذ شده توسط نظام اسلامی و رهبر عظیم القدر تدابیر شایسته بوده است ، امیدواریم با هوشیاری مردم عزیز افغانستان سرنوشت خوبی برای آنان رقم بخورد و ملت ایران همواره در کنار ملت افغانستان بوده و خواهد بود.

ارسال نظرات