۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۶۸۹۷۰۲

برگزاری پویش مجازی «سرباز حسینم» ویژه کودکان و نوجوانان

برگزاری پویش مجازی «سرباز حسینم» ویژه کودکان و نوجوانان
به همت اداره کل فضای مجازی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، پویش مجازی «سرباز حسینم» ویژه کودکان و نوجوانان برای دومین سال برگزار می‌شود.
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش، اعلام کرد: پویش مجازی «سرباز حسینم» همزمان با شیوع ویروس کرونا با دعوت از کودکان و نوجوانان برای ارسال مداحی، دابسمش (لب خوانی) مداحی، نقاشی با موضوع محرم و عزاداری و همچنین عکس‌های دردانه‌های حسینی در مراسم عزاداری فعالیت خود را آغاز کرد.

هدف این پویش زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا و امام حسین علیه السلام برای کودکان و نوجوانان است و در سال گذشته این پویش به نحو شایسته‌ای در بین خانواده‌ها منتشر شد و محتوای زیادی از سوی علاقمندان برای این پویش ارسال شده است.

امسال با محدود شدن قالب‌های ارسال محتوای این پویش در بخش «عکس» و «نقاشی» فعال است و خانواده‌ها می‌توانند از سیاه پوشان منزل گرفته تا پوشش و دکور و پخش نذری ترغیب کودکان و نوجوانان به کشیدن نقاشی از داستان‌های مرتبط با اهل بیت علیهم السلام، فرزندان خود را برای شرکت در این پویش ترغیب کنند.

شایان ذکر است: پویش مجازی سرباز حسینم در محرم سال ۱۴۰۰تا کنون روزانه بیش از ۱۰۰محتوا (عکس و نقاشی) ارسالی مخاطبین درمحیط‌های پویش قرار گرفته است.

علاقمندان می‌توانند محتوای خود را در پیام رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/sarbaze_hoseinam ارسال نمایند.
ارسال نظرات