۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۶۹۰۲۸۱
ایستگاه رسانه‌ای اسلام (۵۰)؛

نقش روحانیت در پیاده روی اربعین

نقش روحانیت در پیاده روی اربعین
حجت الاسلام فقیهی گفت: باید راهپیمایی اربعین هدف دار و هر یک از روحانیون در یک تبلیغ منظم وبرنامه ریزی شده،کارهای فرهنگی و معرفتی انجام داد.

حجت الاسلام سید محمد علی فقیهی عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا،بااشاره به اهمیت جهانی شدن فرهنگ اربعین گفت: برای جهانی شدن فرهنگ اربعین باید مظلومیت امام حسین وجذابیت ها وظرافت های زندگی ایشان را بیان کرد.

استاد حوزه علمیه ابراز داشت: در سال های گذشته از ادیان و مذاهب مختلف در راهپیمایی اربعین حضور داشتند، این حضور چشمگیر،این جلال،شکوه و عظمت باید به نمایش دربیاید تا همه ره پویان ببینند و همه رسانه های بین الملل اسلامی نیز به نشر حداکثری آن بپردازند.

وی در ادامه مباحث خود گفت: برای استفاده از تمام ظرفیت های اربعین می بایست از سخنرانان توانا بهره برد، همچنین تهیه و توزیع بسته های فرهنگی می تواند جوانان را جذب کند.

حجت الاسلام فقیهی با اشاره به نقش روحانیت در پیاده روی اربعین تصریح کرد: باید راهپیمایی هدف دار باشد و هر یک از روحانیون در یک تبلیغ منظم وبرنامه ریزی شده،کارهای فرهنگی و معرفتی انجام داد.

ارسال نظرات