۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۶۹۰۴۵۱
رئیس اداره منهاج الحسین پاکستان:

دولت هرچه زودتر مشکلات زائرین اباعبدالله الحسین را حل کند

دولت هرچه زودتر مشکلات زائرین اباعبدالله الحسین را حل کند
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین اکبر در نامه ای موضوع زائرین اربعین حسینی و مشکلات آنان را با دولت پاکستان مطرح کرد و خواستار حل مشکلات زائرین اباعبداللہ الحسین شد۔

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین اکبر، رئیس اداره منهاج الحسین لاهور پاکستان، موضوع زائرین اربعین حسینی و مشکلات آنها را با دولت مطرح کرد.

وی نامه ای به اسد عمر، رئیس NCOC نوشته است که در آن به مشکلات زائرین امام حسین علیه السلام اشاره شده است.

رئیس اداره منهاج الحسین پاکستان گفت: شکی وجود ندارد که کرونا همه جهان را تحت تأثیر قرار داده است و اقدامات دولت پاکستان برای پیشگیری از این بیماری قابل قدردانی است.

وی با اشاره به شرایط جدید زائرین کربلا، اظهار داشت: یک سیاست جدید برای زائران عازم کربلا صادر شده است که غیرقابل قبول است. به خدمه هوانوردی از سوی NCOC اخطار داده شده که در مورد زائرین از شرایط جدید پیروی کنند. زائرین پس از تکمیل روادید، بلیط رفت و برگشت هواپیما، حمل و نقل و کارهای هتل، وقتی برای سفر به فرودگاه وارد می شوند، توسط خدمه هواپیمایی کشوری از شرایط جدید زائرین که توسط NCOC تعیین شده آگاه می شوند. و آنان را از سوار شدن به هواپیما منع می کنند.

رئیس اداره منهاج الحسین پاکستان در ادامه به کاهش تعداد زائرین اشاره کرد و گفت: تعداد زائرین عازم کربلا نیز به ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ نفر محدود شده است، این رفتار دوگانه دولت با تعداد زائرین بیش از حد است.

وی افزود: ھزینه ویزا، بلیط و رزرو هتل، غیر قابل استرداد بودن مساوی با ورشکستگی زائرین است و این بهانه ای برای اختلاف افکنی میان رئیس کاروان و زائران است.

رئیس اداره منهاج الحسین پاکستان در پایان تاکید کرد: باید به زائران اجازه داده شود بلافاصله برای اربعین حسینی به کربلا عازم شوند و از این نکته نیز حائز اهمیت است که دولت عراق به هر زائر تنها هفت روز ویزا داده است که زمان بسیار کوتاه است و از دولت می خواهیم که تلاش کند این مدت هم زیاد شود./۹۸۸/

ارسال نظرات