۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۹۰۵۱۳
امام جمعه ساری:

سخنرانی مجازی رییس جمهور در سازمان ملل، عصاره و حرف اصلی انقلاب بود

سخنرانی مجازی رییس جمهور در سازمان ملل، عصاره و حرف اصلی انقلاب بود
مازندران - امام جمعه ساری به سخنرانی مجازی آیت الله رئیسی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و گفت: رییس جمهور عصاره و حرف اصلی انقلاب را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان، پیام رسانی و گزارش دادن را پیام مهم اربعین دانست و گفت: حضرت زینب(س) هم گزارش آنچه در روز عاشورا گذشت را داشت و هم پیش بینی آنچه می شود را می دانست.

وی با بیان این که موج جهاد، اجتهاد، ایثار و حماسه حسینی هر روز بیشتر و عالم گیر می شود، افزود: اربعین حسینی، تجلی عزت و اقتدار حسینی در برابر جهان خواران عالم است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان این که در هشت سال جنگ تحمیلی ده ها کشور از صدام حمایت می کردند، ادامه داد: اما ایثارگری رزمندگان و شهدا پیروزی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که خون شهیدان است که حقانیت جمهوری اسلامی را برای همسشه تاریخ ثبت کرده است، خاطرنشان کرد: هر جا تلاش مخلصانه باشد پیروزی و سربلندی است.

وی ادامه داد: ملت ایران هیچ گاه یاد شهیدان را فراموش نخواهد کرد و قدرشنانسی ملت به این است که همیشه از شهدا و رزمندگان یاد کنیم.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به سخنرانی مجازی آیت الله رئیسی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و گفت: رییس جمهور عصاره و حرف اصلی انقلاب را بیان کردند و همان چیزی بیان شد که دنیا تشنه آنها بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تجلیل از مواضع انقلابی آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: مواضع رئیس جمهور شفاف، انقلابی، با صلابت، عزتمندانه، قاطع، ظلم ستیز و بیان کننده تعامل با دنیا و اعتماد به ملت بود.

وی در ادامه سخنان خود به اقدامات مناسب دولت در ورود گسترده واکسن به کشور طی هفته های اخیر اشاره کرد و گفت: همچنین پیوستن ایران به سازمان همکاری های شانگ های نیز از جمله اقدامات ارزشمند هفته های اخیر بوده است.

امام جمعه ساری همچنین به سفرهای استانی رییس جمهور در جمعه های هر هفته اشاره کرد و افزود: این نشان داد که تعطیلی برای رییس جمهور و دولت معنا ندارد و نشان دهنده اقدام عملی دولت است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در بخش دیگری از سخنان خود به عهدی آمریکا و انگلیس نسبت به فرانسه در موضوع قرارداد زیردریایی اتمی فرانسه اشاره کرد و گفت: این موضوع بار دیگر خوی گرگ صفتی و بی تعهدی استکبار را به خوبی نشان داد.

وی با بیان این که وقتی در موضوعی منافع آنها تأمین نشود حتی به خودشان نیز رحم نمی کنند، افزود: نهایت کوته بینی و کوته نظری است که منافع و مشکلات کشور را به این کشورها گره بزنیم، بلکه راه اصیل انقلاب اعتماد به ملت و تکیه و توکل بر خدا است./950/پ201/

ارسال نظرات