۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۶۹۰۶۷۱
امام جمعه شهرستان الیگودرز:

دانش آموزان با اهداف و آرمان های شهدا و انقلاب آشنا شوند

دانش آموزان با اهداف و آرمان های شهدا و انقلاب آشنا شوند
لرستان - حجت الاسلام سرلک با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمنان که نسل نو را هدف قرار داده اند، گفت: راه مقابله با این توطئه ها آشنا سازی نسل نو با اهداف انقلاب و شهدا است.

حجت الاسلام مهدی سرلک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: در اسلام هیچ فضیلتی بالاتر از دانش و علم آموزی نیست.

امام جمعه الیگودرز افزود: در گام دوم‌ انقلاب و در مسیر تشکیل تمدن نوین اسلامی، تأمین نیروی انسانی مهم ترین اولویت بوده که این رسالت بر عهده آموزش و پرورش است.

وی عنوان داشت: تربیت نیروی انسانی بر اساس نظام تعلیم و تربیت اسلامی مبتنی بر قرآن و عترت محقق خواهد شد.

حجت الاسلام سرلک بر ضرورت تربیت انقلابی نسل نو و آینده تأکید کرد و گفت: دانش آموزان امروز باید با اهداف و آرمان های شهدا و انقلاب آشنا شوند و این نسل در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان مصون شوند.

وی بیان داشت: دشمن به دنبال گمراه کردن نسل امروز و ضربه زدن به باور و اعتقادات جوانان و نوجوانان است و راه مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمنان آشنا ساختن نسل امروز با اهداف و آرمان های انقلاب است.

حجت الاسلام سرلک با اشاره به تحصیل مجازی دانش آموزان به علت ویروس کرونا خاطرنشان کرد: معلمان با تمام توان باید برای رفع عقب ماندگی های تحصیلی دانش آموزان اقدام کنند.

امام جمعه الیگودرز با تأکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت و فرصت فضای مجازی در امر تحصیل دانش آموزان اظهارداشت: در کنار تحصیل به مسائل تربیتی نیز توجه شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با روند مطلوب واکسیناسیون کرونا شاهد بازگشایی کامل مدارس باشیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات