۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۶۹۰۷۶۲
امام جمعه بندرعباس عنوان کرد؛

مشکل بیکاری ایثارگران هرمزگان حل شود/ ۱۲۰۰ ایثارگر در استان بیکارند

مشکل بیکاری ایثارگران هرمزگان حل شود/ ۱۲۰۰ ایثارگر در استان بیکارند
هرمزگان ـ حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: مشکل بیکاری ایثارگران باید حل شود؛ در هرمزگان ۱۲۰۰ ایثارگر بیکار وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، امروز در دیدار مسؤول توانمند سازی رزمندگان و ایثارگران استان هرمزگان، اظهار کرد: مطالبات جامعه ایثارگران باید به صورت نظام مند مطرح و پیگیری شود، زیرا اگر ما مطالبات خود را به صورت نظام مند مطرح نکنیم، مجموعه های معاند مطالبات ما را علیه خودمان استفاده و بیان می کنند.

وی افزود: تشکیل سامانه تسهیل گر برای شناسایی و ارائه خدمات به رزمندگان دوران دفاع مقدس ضروری است، چرا که این عزیزان از خاطرات دفاع مقدسی که دارند می توانند پندها و اندرز های زیادی به ما بدهند؛ متاسفانه عدم رسیدگی و توجه به این عزیزان و فوت آنها باعث از بین رفتن حجم عظیمی از ذخایر فکری و فرهنگی جامعه می شود.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: مشکل بیکاری ایثارگران باید حل شود؛ در هرمزگان هزار و ٢٠٠ نفر  ایثارگر بیکار وجود دارد و ما وظیفه داریم با پیگیری های لازم مشکل بیکاری این عزیزان را حل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده اظهار کرد: توانمند سازی رزمندگان هم نکته بسیار مهمی است که زمینه این توانمند سازی را باید از طریق شناسایی ظرفیت ها انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خاطر نشان کرد: اگر انقلابی ها پرچم و علم انقلاب را بلند نکنند، افرادی دست به این پرچم دست می زنند که به ضرر انقلاب خواهد بود./1400/د۱۰۱/

ارسال نظرات