۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۶۹۰۸۴۵
حجت الاسلام متین:

دفاع مقدس مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران است

دفاع مقدس مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران است
آذربایجان غربی ـ حجت الاسلام متین گفت: هفته دفاع مقدس در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان غربی، حجت الاسلام علی متین با اشاره به رشادت های رزمندگان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس، افزود: شهید مصداق عینی شهادت است که با انتخاب آگاهانه و در کمال خلوص، هستی خود را یکجا به آفریدگار جهان تقدیم می‌کند و به سرچشمه بقا و حیات پیوند پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس آنچه که موجب برتری ما نسبت به دشمن شد، اخلاص و خدایی بودن شهیدان و رزمندگان بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ادامه داد: اگر انسان تحت ولایت الله باشد کارهایی که انجام می دهد دارای ارزش می شود و اگر تحت ولایت طاغوت باشد کارهایش ضدارزش خواهد شد.

حجت الاسلام متین اظهار داشت: دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرز و بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد.

وی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است، روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی کرده و بر بلندای قله‌ی افتخار و بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند./1400/د101/

ارسال نظرات