۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۹۰۹۱۴
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه:

۸ موکب در استان کرمانشاه برپا شد/اعزام ۳۰۰ خادم حسینی از کرمانشاه به کربلا

۸ موکب در استان کرمانشاه برپا شد/اعزام ۳۰۰ خادم حسینی از کرمانشاه به کربلا
کرمانشاه ـ صحرایی گفت: برای استقبال و خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی 8 موکب در استان کرمانشاه برپا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، بهمن صحرایی امروز در نشست خبری اظهار داشت: وضعیت پاندومی و هم گیری کرونا باعث گردید که بسیاری از برنامه های ویژه اربعین حسینی به مانند سال گذشته با تغییرات عمده ای روبرو شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت: به همین منظور و با تصمیم مقامات دولت عراق برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا امسال تمامی موکب های کرمانشاه به مانند سال های گذشته نتوانستند که در اربعین حسینی به زائرین حسینی خدمات رسانی کنند.

صحرایی ادامه داد: بنابراین امسال 4 موکب از استان کرمانشاه به همراه 300 خادم حسینی توانستند در مراسم اربعین در کربلای معلی حضور پیدا کنند و کماکان فعالیت این موکب ها ادامه دارد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه افزود: با این وجود با توجه به بازگشت زمینی زائرین اربعین به کشور برای خدمات رسانی به این عزیزان موکب هایی در مسیرهای مختلف در استان کرمانشاه برپا شده است.

وی تعداد این موکب های بین راهی در کرمانشاه را 8 مورد عنوان کرد و اظهار داشت: از موکب ها از بخش حمیل در شهرستان اسلام آبادغرب تا خروجی استان کرمانشاه یعنی شهرستان کنگاور برپا شده است.

صحرایی در ادامه سخنان خود گفت: زائرین حرم حسینی می توانند در این موکب ها که در کرمانشاه برپا شده است خدماتی همانند اسکان موقت، غذا و... دریافت کنند./1400/پ۲۱۰/

ارسال نظرات