۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۶۹۱۰۲۲

جنگ سیاسی رژیم بحرین علیه ملت بحرین

جنگ سیاسی رژیم بحرین علیه ملت بحرین
شیخ عیسی قاسم در واکنش به سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به منامه اعلام کرد که سازش با دشمن صهیونیستی، جنگ سیاسی رژیم بحرین علیه ملت است.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین در واکنش به سفر «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم اشغالگر صهیونیستی به بحرین اعلام کرد، خیانت نفرت‌انگیز عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی یکی از ‌جنگ‌های سیاسی رژیم بحرین علیه مردم است که با ارعاب، فقر، زندانی‌کردن، آوارگی، تحقیر، به حاشیه راندن و سلب حقوق همراه می‌شود. خدا به فریاد مردم برسد.

شیخ عیسی قاسم همچنین تاکید کرد: بحرین همچنان به هویت واقعی خود در برابر سیاست رژیم این کشور پایبند است و مقاومت طولانی خواهد بود و این نبرد یک نبرد سرنوشت ساز و هویتی برای بحرینی‌هاست.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، در نخستین سفر رسمی پس از توافق عادی سازی روابط میان تل‌آویو و منامه، صبح امروز (پنجشنبه، 30 سپتامبر) وارد بحرین شد.

لاپید در صفحه شخصی خود در توئیتر با انتشار تصاویری از ورودش به بحرین، نوشت: «وارد بحرین شدیم. بسیار مفتخرم که نماینده اسرائیل در اولین سفر رسمی و تاریخی به این کشور هستیم.به خاطر استقبال گرمتان متشکرم».

بنا بر این گزارش، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در اولین سفر رسمی خود به بحرین سفارت این رژیم را در منامه افتتاح خواهد کرد.دو طرف همچنین چند توافقنامه امضاء خواهند کرد؛‌ با این حال، در بیانیه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به عنوان این توافق‌ها اشاره‌ای نشده است.

بحرین در سپتامبر سال2020 با وساطت دولت وقت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ»، توافقنامه‌ عادس‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس موسوم به «توافق‌های آبراهام» را امضاء و رسما با تل‌آویو روابط دیپلماتیک برقرار کرد.

یائیر لاپید تیر ماه امسال نیز سفارت رژیم صهیونیستی را در ابوظبی و کنسولگری این رژیم را در دبی رسما افتتاح کرد.

ملت بحرین با وجود سرکوبگری‌های فراوان رژیم آل خلیفه، از زمان اعلام سازش این رژیم با اشغالگران صهیونیست همواره با برگزاری تظاهرات‌های متعدد خیانت آل خلیفه به فلسطین و امت اسلامی را محکوم می‌کنند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات