۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۶۹۱۰۸۰
معاون آموزش مدرسه علمیه گیلانغرب:

با برنامه ریزی دقیق مانع تأثیرات منفی شرایط کرونایی بر طلاب جدیدالورود شویم

با برنامه ریزی دقیق مانع تأثیرات منفی شرایط کرونایی بر طلاب جدیدالورود شویم
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: شیوع بیماری کرونا در نحوه برگزاری کلاس های درس مدارس علمیه، بیشترین تاثیرات منفی خود را بر طلاب جدیدالورود می گذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده ظهر امروز در نشست با جمعی از معاونین مدرسه علمیه گیلانغرب در سخنانی عنوان کرد: مسئله آموزش در مدارس علمیه علیرغم اینکه تحت تاثیر کرونا قرار گرفته است، بازهم باید با نگاهی علمی و ارائه راهکارهای عملی دنبال شود تا طلاب از روند تحصیلی عقب نیفتند.

معاون آموزش مدرسه علمیه گیلانغرب گفت: در این میان، وضعیت موجود در نحوه برگزاری کلاس های درس مدارس علمیه بیشترین تاثیرات منفی خود را بر طلاب جدیدالورود می گذارد که باید با برنامه ریزی دقیق مانع از تحقق این امر شویم.

حجت الاسلام رضوانی زاده تاکید کرد: مسئله دیگری که قابل تامل است و باید حتما در یک نشست بدان رسیدگی شود، مشکلات برخی از طلاب به ویژه طلاب جدیدالورود در بحث دسترسی به فضای مجازی و اینترنت می باشد.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: برخی از طلاب که مجبورند ادامه تحصیل خود را از طریق فضای مجازی و آموزش های آنلاین ادامه دهند یا مشکل تهیه گوشی هوشمند یا لپ تاپ را ندارد و یا اینکه در مکانی زندگی می کنند که دسترسی به اینترنت برای آنان مقدور نیست، لذا باید مشکلات این دست از طلاب در همین روزهای نخستین آغاز سال تحصیلی مرتفع شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه گیلانغرب گفت: وضعیت کرونا و پایان آن برای هیچ دستگاه و سازمانی به صورت دقیق مشخص نیست و همین امر باعث شده است که بسیاری از برنامه ریزی ها دستخوش تغییر شوند./1400/پ۲۱۰/

ارسال نظرات