۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۶۹۰۹۷۵
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

اصول اسلامی یک نسخه کامل برای مدیریت جهانی است

اصول اسلامی یک نسخه کامل برای مدیریت جهانی است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: اگر اصول زندگی ما بر مبنای اصول اسلامی باشد، می توانیم نه تنها کشور را مدیریت کنیم، بلکه برای مدیریت جهانی نیز یک نسخه کامل تهیه نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما عصر امروز با اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کرمانشاه دیدار و گفت وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در این دیدار اظهار داشت: باید شما جوانان قدر جوانی و انرژی خود را بدانید و به بهترین نحو ممکن از آن استفاده نمایید.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: جوانان به نوعی سرمایه های انسانی و معنوی برای هر کشوری محسوب می شوند زیرا از دل همین جوانان است که مدیران و مسؤولان شایسته و متعهد بیرون خواهد آمد.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به موضوع معنویت بسیار تایید شده است، زیرا باید کسی که به عنوان متخصص شناخته می شود دارای یک تربیت و تقوای دینی و شرعی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی به قشر جوان بسیار دلسوزانه و حکیمانه است تا جایی که معظم له بعضی اوقات در دانشگاه ها حضور پیدا می کنند و از نزدیک با این سرمایه های ارزشمند نظام و انقلاب دیدار و گفتگو می کنند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه اقتدار ایران ما از اسلام است و قدرت ایران همان قدرت اسلام می باشد، اظهار داشت: اگر تمام اصول زندگی و کاری ما بر مبنای اصول اسلامی و دینی باشد، می توانیم به راحتی نه تنها کشور را مدیریت کنیم، بلکه برای مدیریت جهانی نیز یک نسخه کامل تهیه نماییم./1400/پ۲۱۰/

ارسال نظرات