۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۶۹۱۱۰۷
امام جمعه پردیسان قم عنوان کرد؛

نقشه آذربایجان، ترکیه و اسرائیل برای بی بهره کردن ایران و روسیه از منافع اقتصادی

نقشه آذربایجان، ترکیه و اسرائیل برای بی بهره کردن ایران و روسیه از منافع اقتصادی
حجت الاسلام حامدی گفت: واقعیت این است که آذربایجان، ترکیه و رژیم صهیونیستی به دنبال بی بهره کردن ایران و روسیه از منافع اقتصادی جغرافیایی هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا حامدی امام جمعه پردیسان قم در بخشی از خطبه های نماز جمعه به تحلیل حواشی اخیر رفتار کشورهای همسایه شمال‌غرب پرداخت و گفت: آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل هشدار خوبی به باکو دادند که بهتر است با دم شیر بازی نکنند، اما آنان در مقابل این هشدار، تهدید به ترور کردند که باید بدانند افتخار ما شهادت است.

وی آذربایجان را بازیگر این تعزیه خواند و افزود: واقعیت این است که آذربایجان، ترکیه و رژیم صهیونیستی به دنبال بی بهره کردن ایران و روسیه از منافع اقتصادی جغرافیایی هستند.

امام جمعه پردیسان در ادامه سخنان خود به نقش ترکیه در این چنین حوادثی اشاره کرد و افزود: ترکیه که به دنبال احیای حکومت عثمانی است یک روز روسیه گرا می شود و روز دیگر غرب گرا و روز دیگر طرفی دیگر.

حجت الاسلام حامدی به مقامات ترکیه و آذربایجان هشدار داد و گفت: بهتر است آذربایجان به 6 میلیون جمعیت شیعه و ترکیه به 24 میلیون علوی دوستدار اهل بیت مراقب رفتار خود باشند که این مردم این رفتار را بر نخواهند تابید.

ارسال نظرات