۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۹۱۱۸۲
آیت الله مجتهد شبستری در گفت‌وگو با رسا:

صدا و سیما در دوره جدید پیگیری فرامین رهبر انقلاب را در اولویت قرار دهد

صدا و سیما در دوره جدید پیگیری فرامین رهبر انقلاب را در اولویت قرار دهد
نماینده خبرگان، صدا و سیما را دانشگاه بزرگ اجتماعی و خانوادگی دانست و گفت: دستورات رهبر انقلاب به عنوان مأموریت‌ها و اولویت‌های اصلی صدا و سیما قرار گیرد.

آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تبریک به آقای پیمان جلبی برای تصدی ریاست سازمان صدا و سیما، به تبیین وظایف مهم این سازمان در دوران جدید پرداخت و گفت: دکتر جلبی فردی با دانش بالای رسانه ای و با استعداد و متدین است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: دکتر جبلی سالیان متمادی مدیریت های مختلف سازمان صدا و سیما را برعهده داشته، از این رو از پیچ و خم های این سازمان آگاهی کافی دارد.

صدا و سیما دانشگاه بزرگ اجتماعی و خانوادگی است

وی صدا و سیما را دانشگاه بزرگ اجتماعی و خانوادگی توصیف کرد و افزود: با توجه به هجمه های فرهنگی غرب برای نسل جوان کشور، باید صدا و سیما با ایجاد برنامه های فاخر و جذاب، مخاطبان زیادی از تمام اقشار جامعه جذب کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب دکتر جلبی سیاست ها و مأموریت های ارزشمند و آموزنده ای را برای سازمان صدا و سیما ترسیم کردند که باید دوران جدید این دستورات به عنوان اهداف و اولویت های اصلی این سازمان قرار گیرد.

آیت الله مجتهدشبستری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، ارتقاء سطح آگاهی و معرفت عمومی، قرارگاهی برای پراکندن امید و نشاط در فضای عمومی کشور، هدایت فرهنگی، تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی و ترویجِ سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی را جزء اولویت های سازمان صدا و سیما قرار دادند.

صدا و سیما، مرجع اصلی مردم در اطلاع رسانی و اخبار باشد

وی با بیان اینکه متأسفانه در فضای مجازی ولنگاری فرهنگی وجود دارد و محیطی رها شده است، ابراز داشت: سازمان صدا و سیما با ارائه، تولید و ساخت برنامه های ارزشمند می تواند، فضای مجازی را تحت الشعاع خود قرار داده و به ساماندهی فضای مجازی بپردازد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ضرورت تولید برنامه های فاخر در صدا و سیما تأکید کرد و گفت: باید سازمان صدا و سیما با ساخت و تدوین برنامه های تلویزیونی ارزشمند و پرمحتوا به عنوان مرجع اصلی در زمینه اطلاع رسانی و اخبار مردم قرار گیرد، نه اینکه اطلاعات و اخبار نادرست در فضای مجازی به عنوان مرجع مردم قرار گیرد.

ارسال نظرات