۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۹۱۳۰۰

پیش بینی اصلاح بیت کوین

پیش بینی اصلاح بیت کوین
بیت‌کوین در محدوده ۴۷ هزار دلار معامله می‌شود اما به نظر می‌رسد سیگنال‌های منفی از لحاظ تکنیکال زیاد شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از تجارت‌نیوز، بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱/۵ درصد رشد کرده و بیت‌کوین در محدوده ۴۷ هزار و ۷۰۰ دلار معامله می‌شود.

همکاری میان پلتفرم مالی غیرمتمرکز ملد (MELD) و شبکه تینگو (بزرگترین شبکه موبایل نیجریه) در حال منجر شدن به راه‌اندازی یک استیبل‌کوین جدید به پشتوانه طلا در شبکه کاردانو شده است و این موضوع سیگنالی مثبت برای ارز دیجیتال کاردانو است.

سخنرانی یک مقام فدرال رزرو باعث شد تا بیت‌کوین شروع به رشد کند و این موضوع فاند مثبتی برای بازار محاسبه می‌شود.

کارشناسان عقیده دارند تا زمانی که بیت‌کوین محدوده مقاومت ۵۳ هزار دلار را پشت سر نگذارد روند صعودی شروع نشده است. از طرفی کارشناسان عقیده دارند محدوده ۴۰ هزار دلار را مهمترین محدوده حمایتی بازار می‌دانند.

بازار از دیروز تا امروز

واگرایی و هم‌گرایی اندیکاتور مکدی نشان می‌دهد به زودی فشار فروش در بازار بیشتر می‌شود. خط آبی در حال قطع کردن خط قرمز از بالا است و این موضوع سیگنالی منفی برای بازار محسوب می‌شود.

شاخص مقاومت نسبی از محدوده اشباع خرید خارج شده و این موضوع هم سیگنالی منفی برای بازار محسوب می‌شود.

اندیکاتور MFI هم از محدوده اشباع خرید خارج شده و این موضوع هم سیگنال منفی برای بازار دارد.

کندل‌های بیت‌کوین به سقف کانال اندیکاتور بولینگرباند رسیده و این موضوع هم سیگنالی منفی از لحاظ تکنیکال برای بازار محسوب می‌شود.

ارز دیجیتال OMG بیشترین رشد در ۲۴ ساعت گذشته در بازار رمزارزها را داشته است.

به نظر می‌رسد بازار در کوتاه‌مدت یک اصلاح کوچک داشته باشد و این اصلاح بعد از رشد حدود ۱۰ درصدی بیت‌کوین برای بازار طبیعی است.

ارسال نظرات