۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۶۹۱۴۹۹

مدعی نماینده دفتر مقام معظم رهبری و وزارت اطلاعات، بازداشت شد

مدعی نماینده دفتر مقام معظم رهبری و وزارت اطلاعات، بازداشت شد
متهم جعل عناوین دفتر مقام معظم رهبری و وزارت اطلاعات که در قالب کارشناس عتیقه و زیرخاکی، پیش‌فروش مسکن و خودرو به صورت غیرقانونی فعالیت داشت؛ در استان تهران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جام جم آنلاین، با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، فردی به نام «رضا همتی حاجی‌ پور» که متهم به جعل عناوین دفتر مقام معظّم رهبری (مدظله‌العالی) و وزارت اطلاعات بود؛ مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفت و پس شناسایی در استان تهران با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد و از تداوم فعالیت مجرمانه‌اش ممانعت به‌عمل آمد.

نامبرده با منتسب نمودن خود به عنوان نماینده دفتر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و وزارت اطلاعات، در قالب کارشناس عتیقه، زیرخاکی، دفینه و پیش فروش مسکن و خودرو، به بهانه این‌که سود حاصله از این راه صرف تولید ملی، مسکن محرومین و واگذاری خودرو و امورات دیگر خواهد شد؛ اقدام به اغفال و کلاهبرداری از افراد مختلف و مالکان زمین می‌نموده است.

برابر اعترافات و مستندات پرونده، متهم با سوء‌استفاده نمودن از اسناد، مکاتبات، پیامک و نرم‌افزارهای جعلی از طریق سرشاخه‌های مختلف در سراسر کشور، بیش از 1000 نفر را فریب داده و مبالغ زیادی از مالباختگان و فریب‌خوردگان کلاهبرداری نموده است؛ برهمین اساس پس از دستگیری، حساب‌های بانکی نامبرده مسدود و جهت رسیدگی پرونده، تحویل مرجع قضایی گردید.

وزارت اطلاعات اعلام کرد؛ سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) با هرگونه جعل و سوءاستفاده از عناوین نهادهای حاکمیتی و امنیتی، بدون اغماض برخورد خواهد نمود و به اطلاع ملّت شریف و عزیز ایران می‌رساند؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با ستاد خبری 113 وزارت اطلاعات در میان بگذارند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
عجب مارمولکی بوده این فرد
0
0