۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۹۱۵۴۴
امام‌جمعه پلدختر:

جامعه امروز به عالم و طلبه فاضل نیازمند است

جامعه امروز به عالم و طلبه فاضل نیازمند است
لرستان-حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه جامعه امروز به عالم و طلبه فاضل نیازمند است، گفت: در این راستا باید خدامحوری سرلوحه امور قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام سیدمحسن موسوی، ظهر امروز در نشست مجازی «تبیین اخلاق رضوی» که با هدف تبیین و نهادینه کردن سبک و سیره زندگانی امام رضا(ع)، امروز با حضور مدیران، اساتید، مشاوران، دانش‌آموختگان و طلاب مدارس علمیه خواهران لرستان که در بستر کوثر نت، سامانه سیما، معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد، گفت: جامعه امروز بیش از هر زمانی به عالم و طلبه فاضل نیازمند است.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه خدامحوری سرلوحه تحصیل و تبلیغ طلاب قرار گیرد، افزود: خدامحوری باید در علم و علم‌آموزی مورد توجه ویزه قرار گیرد.

وی خدا محوری در انجام امور را راه تقرب به درگاه الهی عنوان و خاطرنشان کرد: خدامحوری در زندگی باید از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد و در این راستا فرهنگ سازی شود.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: درس خواندن، تدریس، انفاق و کمک مؤمنانه ما باید برای رضای خدا باشد چراکه در غیر این‌ صورت کارهای ما پوچ و تهی خواهد بود.

وی درادامه خدمت به مردم را ارزش خواند و بیان کرد: شروع کار امام خمینی(ره) برای ایجاد یک حکومت اسلامی براساس خدامحوری بود و برای رضایت خدا حرکت کرد.

امام جمعه پلدختر اظهارداشت: طلاب و اساتید حوزه علمیه وصیت‌نامه علمای دینی به‌ ویژه وصیت‌نامه امام راحل(ره) را که یک منشور و نقشه راه کامل  برای حاکمیت است، را مطالعه نمایند.

وی با اشاره به اینکه ذکر، یاد و نام خدا یعنی خدامحوری و کاری که رضایت خدا و ائمه معصوم(ع) در آن قرار دارد، در عرصه تبلیغ باید به این مهم پرداخته شود.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: امروز جامعه به عالم و طلبه فاضل نیازمند است و می‎طلبد طلاب و اساتید حوزه علمیه رضای خدا و خدامحوری را در علم و علم‌آموزی مورد توجه قرار دهند./9451/پ۲۱۰/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات