۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۹۱۳۶۹
مدیر مدرسه امام خمینی(ره) ارومیه خبر داد:

کسب رتبه اول فصلنامه «فاطر» مدرسه علمیه امام ارومیه در ۳ سال متوالی در کشور

کسب رتبه اول فصلنامه «فاطر» مدرسه علمیه امام ارومیه در ۳ سال متوالی در کشور
آذربایجان غربی ـ حجت الاسلام رحیمی گفت: مدرسه امام (ره) ارومیه از قدیمی ترین مدارس سه سال متوالی است که فصلنامه پژوهشی این مدرسه د کشور حائز رتبه اول می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان غربی، حجت الاسلام حسن رحیمی، در یادواره شهدای روحانی و طلبه ارومیه که در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: مدرسه امام خمینی (ره) ارومیه از قدیمی ترین مدارس استان است و طلاب در سه سطح دروس حوزوی و تخصصی سطح دو و سه کلام در آن مشغول به تحصیل هستند و سه سال متوالی است که فصلنامه پژوهشی این مدرسه در بین ۵۰۰ مدرسه علمیه کشور حائز رتبه اول می شود.

وی با بیان این که پانزدهمین شماره فصلنامه فاطر که در آن مقالات طلاب چاپ می شود، در روزهای آتی منتشر خواهد شد، اضافه کرد: نرم افزار از "حجره تا سنگر" که در این مقالات و کتب طلاب و اساتید مدرسه امام خمینی (ره) ارومیه و  کتب دیگر که به دست طلاب ترجمه می شود منشتر می شود که اخیراً به همت یکی از طلاب مدرسه یکی از کتاب های آیت الله بهشتی به زبان آذری ترجمه و در این نرم افزار بارگذاری شد.

رحیمی با بیان اینکه کتابخانه مدرسه علمیه امام خمینی (ره) از مجهزترین کتابخانه های استان است و در آن کتب خطی موجود است، گفت: کتاب "أنا من حسین " با عنوان سیمای امام حسین علیه السلام در کتب اهل سنت نوشته آیت الله بهبهانی، در 2 هزار جلد توسط مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه چاپ و بین روحانیون شیعه و اهل سنت توزیع و ۵۰۰ جلد از آن هم به استان سیستان بلوچستان ارسال شد.

وی در پایان گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حضور فعالانه طلاب و حوزه های علمیه در فضای مجازی، مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه اقدام به راه اندازی سه صفحه در شبکه های مختلف مجازی جهت پاسخ گویی به مسائل و شبهات شرعی کرده است./1400/د۱۰۱/

ارسال نظرات