۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۹۰۹۱۸

هشدار جدی سردار پاکپور به گروهک های تروریستی در شمال عراق

هشدار جدی سردار پاکپور به گروهک های تروریستی در شمال عراق
کردستان ـ سردار پاکپور گفت: امروز قدرت سیاسی و نظامی ایران در جایگاهی قرار دارد که در بحث مساله برجام این ما هستیم که شرایط را برای طرفین مقابل تعیین می کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا در کردستان، همایش تجلیل از پیشمرگان کُرد مسلمان امروز با حضور سردار پاکپور، فرمانده زمینی سپاه، سردار اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه آذربایجان غربی و سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف کرمانشاه و... در مرکز بزرگ اسلامی کردستان برگزار گردید.

سردار محمد پاکپور در این همایش اظهار داشت: همواره در سال های اخیر دشمنان گروهک های تروریستی در اقلیم کردستان عراق را تسلیح می کنند و در قالب تیم های چند نفره برای خرابکاری و انجام اعمال تروریستی به داخل کشورمان می فرستند که با مجاهدات رزمندگان اسلام تمامی این توطئه ها تاکنون ناکام مانده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: طبق اسناد و شواهد محکم گروهک های تجزیه طلب و تروریستی در شمال کشور عراق برای خود پایگاه ایجاد کرده اند که این موضوع به نوعی توطئه علیه ایران اسلامی محسوب می شود و همه ما نسبت به این وضعیت حساس هستیم.

سردار پاکپور با اشاره به اینکه امروز توان نظامی و امنیتی ایران اسلامی در بالاترین جایگاه قرار دارد، تصریح کرد: امروز قدرت سیاسی و نظامی ایران در جایگاهی قرار دارد که در بحث مساله برجام این ما هستیم که شرایط را برای طرفین مقابل تعیین می کنیم.

این مقام ارشد نظامی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: بزرگترین شکست و خفت برای آمریکایی ها در قرن کنونی را می توان شکست و فرار از کشور افغانستان دانست، سربازان آمریکایی مستقر در افغانستان در آخرین روزهای حضور خود در این کشور با سراسیمگی عجیبی پا به فرار گذاشتند که این موضوع برای آمریکایی ها مایه شرمساری بزرگی در جهان شده است.

وی با اشاره به اینکه حافظان کنونی امنیت در کشور فرزندان همان رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند، افزود: تاریخ به یاد دارد که در همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از شهرهای استان کردستان در دست عناصر و گروهک های ضدانقلاب بود، بنابراین سپاه در کردستان خود را آماده مبارزه با این عناصر جنایتکار کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه تدابیر حکیمانه امام راحل دستگاه جنگی عراق را عملا زمین گیر کرد، بیان داشت: به جرات می توان گفت که فرمان تشکیل بسیج به دستور امام خمینی (ره) بزرگترین تدبیر ایشان در دوران جنگ تحمیلی بود./1400/د101/

ارسال نظرات