۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۶۹۰۷۴۳
نماینده ولی فقیه در کردستان:

تفرقه، دوگانگی و تبعیض با رویکرد نظام سنخیتی ندارد

تفرقه، دوگانگی و تبعیض با رویکرد نظام سنخیتی ندارد
کردستان ـ حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: هیچ نگاه تبعیض‌آمیزی به مردم شیعه و سنی استان کردستان در وجود خودمان نمی‌بینیم وگرنه اکنون در این روستا حضور نداشتیم.

به گزارش خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در یادواره شهدای روستای باینچوب سنندج اظهار کرد: هیچ نگاه تبعیض‌آمیز و تفرقه‌انگیزی را به مردم شیعه و سنی استان کردستان در وجود خودمان نمی‌بینیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی اظهار داشت: از همه کسانی که زمینه برگزاری چنین مراسم معنوی در این روستای تاریخی، با صفا و با معنویت را فراهم کرده و بنده را در این سفر همراهی کردند، تشکر می‌کنم.

وی خطاب به مردم روستای باینچوب گفت: قدر این صفا، معنویت، آرامش، دلبستگی و تعهد خودتان را در این مرکز مقدس زیارتگاهی بدانید چرا که این وحدت و محبت کنونی مثال‌زدنی و قابل تقدیر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه بنده قدردان محبت‌های مردمان این روستا هستم، تصریح کرد: اعتلای مقام شهید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و عرض سلام، ادب و ارادت و آشنایی با مشکلات مردم هدف از حضور بنده در این روستا است.

وی افزود: هیچ نگاه تبعیض‌آمیز و تفرقه‌انگیزی به مردم شیعه و سنی استان کردستان در وجود خودمان نمی‌بینیم وگرنه اکنون در این روستا حضور نداشتیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی افزود: در طول ۱۳ ماه حضور در استان با افراد زیادی دیدار کرده و به شهرها و روستاهای مختلف استان سفر کرده‌ام و در این سفرها و دیدارها به این نتیجه رسیده‌ام که کردستانی‌ها انسان‌های با صفا، با محبت و دوستدار نظام و اهل‌بیت (ع) هستند.

وی با بیان اینکه صدای تفرقه، دوگانگی و تبعیض در رویکرد نظام، کشور و نگاه و زبان ما نیست تاکید کرد: باید مراقب وحدت و انسجام کنونی در کردستان باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در بخش پایانی سخنان خود به یادآوری فلسفه قیام حضرت اباعبدالله (ع) پرداخت و یادآور شد: امام حسین (ع) برای نجات جامعه بشریت از جهالت، نادانی، گمراهی، ظلم و سرگردانی قیام کرده و باید این راه ادامه داشته باشد./1400/د۱۰۱/

ارسال نظرات