۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۶۹۰۵۷۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

جنگ ما تنها در بُعد نظامی نبود؛ بلکه مملو از معنویت و پشتکار بود

جنگ ما تنها در بُعد نظامی نبود؛ بلکه مملو از معنویت و پشتکار بود
کردستان - حجت الاسلام سادات گفت: جنگ ما تنها در بُعد نظامی نبود بلکه مملو از معنویت و پشتکار مردان و زنانی بود که علیرغم کمبودها، با سلاح ایمان به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرگزاری رسا در کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات امروز به مناسبت تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: این تقارن امری مبارک است از آن جهت که رویکرد تربیتی نسبت به جنگ و بیان آموزه‌های دفاع مقدس برای دانش‌آموزان و دانشجویان نتایج ارزشمندی دارد و رشد فضای فضائل اخلاقی و کمالات انسانی را در بر دارد.

وی افزود: این امر همچنین باعث حفظ تاریخ معنوی دفاع مقدس می شود، چرا که جنگ ما تنها در بعد نظامی نبود بلکه مملو از معنویت و پشتکار مردان و زنانی بود که علیرغم تمام کمبودها و ضعف بنیه نظامی، با سلاح ایمان به پیروزی رسیدند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی فرصتی است که ۲ مقوله آموزش و پرورش را با هم همساز کرد، تا در کنار سایه این نگرش مردان و زنانی رشد کرده که بتوانند در آینده جامعه را به نحو مطلوبی اداره کنند.

وی اضافه کرد: در سال‌های گذشته مفاهیم مقدسی همچون جهاد، ایثار و شهادت و معرفی الگوهای دفاع مقدس و مدافعان حرم تحت لوای سند آموزشی غربی مانند ۲۰۳۰ واقع شده و نگرش های غالب در سیستم آموزشی ما در سیستم آموزشی و متون درسی مورد غفلت واقع شد.

حجت‌الاسلام سادات افزود: این رویه روح انسانی فرزندان این مرز و بوم را فدای الگوی آموزشی نظام‌های سکولاریستی با تفکر اومانیسم می‌کند که امید است با رویکرد جدید دولت انقلابی برخی از این نابسامانی‌ها جبران شود./1400/

ارسال نظرات