۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۶۹۰۲۰۴
نماینده ولی فقیه در کردستان:

همانند شهدا، رزمندگان و ایثارگران برای تقویت نظام گام برداریم

همانند شهدا، رزمندگان و ایثارگران برای تقویت نظام گام برداریم
کردستان ـ حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: ما باید مثل رزمندگان، شهدا، جانبازان و ایثارگران با جانفشانی برای تقویت نظام و انقلاب گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس که با حضور رییس‌جمهوری و به صورت ویدیوکنفرانس و همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: امروز نیز مانند دوران دفاع مقدس در معرض امتحان الهی هستیم و همه باید برای خدمت به کشور و پیشرفت آن مانند شهدا ایثارگری کنیم.

وی شهدا را اسوه ایثار و از خودگذشتگی توصیف کرد و افزود: ما هم باید مثل رزمندگان، شهدا، جانبازان و ایثارگران با جان فشانی برای تقویت نظام و انقلاب گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: در دوران دفاع مقدس وقتی صحبت از ایثار و شهادت شد، رزمندگان بسیاری قدم در جبهه‌های حق علیه باطل گذاشتند و از جان خود برای دفاع از میهن اسلامی گذشتند.

حجت‌الاسلام پورذهبی دوری از تنگ نظری و عدم دست درازی به بیت المال را از خصوصیات شهدا دانست و گفت: ما هم باید امروز بدون هیچ نوع تنگ نظری و فارغ از حزب گرایی، برای پیشرفت کشور تلاش کنیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان هم با بیان اینکه ایثارگران، شهدا و رزمندگان برگ زرینی در دوران دفاع مقدس برای انقلاب رقم زدند، اظهار داشت: اکنون ایران اسلامی به واسطه خون شهدا، قدرتی مطرح در عرصه بین المللی و تعیین کننده در منطقه است.

سردار سیدصادق حسینی اضافه کرد: هدف اصلی دشمن در جنگ تحمیلی، نابودی انقلاب بود که به خاطر مجاهدت شهدا و ایثارگرای ایثارگران و رزمندگان، این توطئه محقق نشد.

وی با بیان اینکه دشمن بعثی از لحاظ نظامی، نیروی انسانی و پیشتیبانی سیاسی و مالی از ما برتر بود، اضافه کرد: ایمان و وحدت عمومی در دوران دفاع مقدس توانست موفقیت کشورمان در عرصه جنگ را تضمین و مانع از عملی شدن توطئه‌های دشمنان شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: به شهدا افتخار می‌کنیم و فرماندهان جنگ، آمال دل های عاشقان و مردم هستند و ایثارگری‌های آنان باعث شد، تراز انقلاب در صحنه بین المللی ارتقا یابد.

براساس این گزارش، در این آیین از ۴۱ نفر از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با اهدای لوح تقدیر و از ۴۵ کتاب دوران جنگ تحمیلی رونمایی شد./1400/د101/

ارسال نظرات