۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۹۰۵۱۵
امام جمعه موقت سنندج:

مهمترین نیازهای جامعه اشتغال، مسکن و ازدواج است

مهمترین نیازهای جامعه اشتغال، مسکن و ازدواج است
کردستان ـ ماموستا حسینی گفت: مهمترین نیازهای جامعه در حال حاضر مسئله اشتغال، مسکن و ازدواج است و امیدواریم که دولت این 3 مقوله مهم را در اولویت کاری خود قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری رسا در استان کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر سنندج اظهار داشت: امیدواریم به برکات این مکان مقدس و دعای مومنین هرچه زودتر شاهد از بین رفتن بیماری منحوس کرونا در کشور و سایر مشکلات باشیم.

امام‌‌جمعه موقت سنندج با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادت های رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل گفت: دشمنان انقلاب نوپای جمهوری اسلامی هر آنچه در اختیار داشتند به میدان آوردند به امید شکست و ساقط کردن این نظام، ولی روحیه انقلابی و ولایتمداری ملت ایران باعث گردید که نه تنها دشمن به دستآوردی برسد، بلکه شکست مذبوحانه از ملت ایران بخورد.

این عالم اهل سنت بیان داشت: همه اطمینان داریم که نیروهای مسلح و متولیان امنیت در کشور به مانند دوران هشت سال دفاع مقدس همچنان حامی و پشتیبان این انقلاب و نظامی اسلامی باشند.

ماموستا حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خوشبختانه آمارها نشان می دهد که امنیت پایدار در سطح استان کردستان کاملا وجود دارد و این را باید از برکات و زحمات جهادی متولیان امنیت در این خطه از ایران اسلامی دانست.

امام‌‌جمعه موقت سنندج در ادامه با اشاره به دولت انقلابی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، تاکید کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم تمام همت و قوت خود را برای از بین بردن گرانی و مشکلات اقتصادی در کشور بسیج نموده است و امیدواریم که در این زمینه موفق باشد.

این عالم اهل سنت در پایان خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج گفت:  مهمترین نیازهای جامعه در حال حاضر مسئله اشتغال، مسکن و ازدواج است و امیدواریم که دولت این 3 مقوله مهم را در اولویت کاری خود قرار دهد./1400/د101/

ارسال نظرات