۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۶۹۰۴۱۳
نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

طرح «امین» در مدارس سطح استان کردستان عملیاتی شود

طرح «امین» در مدارس سطح استان کردستان عملیاتی شود
کردستان ـ حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی گفت: باید بتوانیم طرح «امین» را در مدارس سطح استان کردستان عملیاتی کنیم و از این ظرفیت بالا به نحو احسن استفاده نماییم.

به گزارش خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در آستانه بازگشایی سال تحصیلی جدید مدارس در نشست کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش این استان اظهار داشت: باید در کنار آموزش ها در مدارس به مقولات مهمی همانند نماز، قرآن و دیگر امور معنوی در بین دانش آموزان نگاه ویژه ای داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: همچنین باید بتوانیم که طرح «امین» را در مدارس سطح استان کردستان عملیاتی کنیم و از این ظرفیت بالا به نحو احسن استفاده نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی تاکید کرد: دانش آموزان آینده سازان این نظام و انقلاب هستند، بنابراین تربیت اسلامی و ایرانی آنان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

در ادامه این نشست حجت الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان نیز در سخنانی عنوان کرد: کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش فرصت مغتنمی برای استفاده از ظرفیت های دینی و فرهنگی حوزه های علمیه در امور تربیتی و پرورشی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان گفت: در سال‌تحصیلی گذشته پنج برنامه در قالب 17 فعالیت مشخص شد که 9 فعالیت به صورت کامل انجام شده است و بقیه اقدامات نیز به صورت مجازی پیگیری می شود. /1400/د101/

ارسال نظرات