۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۶۹۰۸۲۱
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

شهدا حسینی عمل کردند و بازماندگان هم زینبی عمل کردند

شهدا حسینی عمل کردند و بازماندگان هم زینبی عمل کردند
کردستان ـ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: شهدا حسینی عمل کردند و بازمندگان هم زینبی عمل کردند چون ما در اردوگاه امام حسین بودیم و از حیثیت و اسلاممان دفاع کردیم.

به گزارش خبرگزاری رسا در کردستان، سردار سید صادق حسینی در یادواره شهدای محور سیروان که در مسجد جامع روستای نیر برگزار شد، اظهار کرد: اسلام عامل پیروزی و عامل رهایی بخش ملت ایران بود و دشمنان در کلاس‌های آموزشی خود قدرت ایمان مردم ایران را پیش بینی نکرده بودند.

وی افزود: از خودکذشتگی و جهاد مردم ایران موجب شد که حماسه‌های بزرگی در دوران دفاع مقدس رقم بخورد و در این میان نیز مردم مناطق کردنشین هم با ارتش بعث و هم با گروهک‌های ضد انقلاب جنگیدند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: امروز شاهد پیروزی اسلام و امنیت پایدار در منطقه هستیم و از دشمن بعثی اثری نیست اما ما بعد از چهار دهه شاهد زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، ایثارگران و آزادگان هستیم.

سردار حسینی افزود: شهدا امام زادگان عشق هستند و مردم احترام ویژه ای برای شهدا قائل هستند.

وی خطاب به مردم و پیشمگران مسلمان حاضر در این مراسم خاطرنشان کرد: شهدا حسینی عمل کردند و بازمندگان هم زینبی عمل کردند چون ما در اردوگاه امام حسین بودیم و از حیثیتمان و ناموسمان و اسلاممان دفاع کردیم.

سردار حسینی در ادامه سخنان خود افزود: دشمنان تلاش می‌کنند که باورهای دینی و ایمان مردم را مورد حمله قرار دهند و دین را از ما بگیرند.

وی اظهار داشت: امروز کمونیست و یهودیت و هر آنچه که می‌تواند ذهن جوانان ما را به انحراف بکشاند در پشت مرزهای کشورمان به کمین نشسته اند و باید ما هوشیارتر از گذشته در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان بایستیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: امام حسین برای جلوگیری از انحراف کشیدن دین رسول الله و اجرای امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند لذا ما هم باید با تأسی از سیره ایشان در جامعه به روشنگری بپردازیم.

سردار حسینی تأکید کرد: خدای واحد، دین واحد، کتاب واحد و آئین واحد عامل وحدت ماست و باید از این ارزش‌ها و معیارهای انسجام بخشی مسلمین حفاظت کنیم.

وی افزود: شهدا افتخار و آبروی ما هستند و امروز وظیفه ما حراست از آرمان‌های شهداست چرا که انقلاب ما در تراز بالای جهانی است و این مهم در سایه عمل به آموزه‌های الهی، پیروی از منویات رهبری و انسجام ملت ایران محقق شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: ظرفیت‌های بزرگی در کشور وجود دارد که متأسفانه به دلیل ضعف‌های مدیریتی و عملکرد ضعیف برخی مدیران این ظرفیت‌ها به نحو احسن بهره گرفته نشده است که امیدواریم در دولت جدید شاهد استفاده درست از این ظرفیت‌ها و به کارگیری جوانان نخبه و توانمند باشیم.

وی افزود: ما هم معتقدیم که مدیران میزنشین و اداره نشین به درد جامعه نمی‌خورند و بلکه مدیران جهادی و مدیرانی که در کنار مردم و در عرصه عمل هستند آن مدیر می‌تواند مشکلات را حل کند.

سردار حسینی اظهار داشت: ما هم معتقدیم که باید معلمان در این منطقه از افراد بومی آنجا باشند و به نخبگان جوان توجه ویژه شود.

وی افزود: گسترش عدالت، حفظ کرامت مردم و رفع دغدغه‌های مردم باید مدنظر مدیران باشد و همه ما موظفیم که که در این مسیر تمام توان خویش را به کار گیریم.

سردار حسینی اظهار داشت: وحدت عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود چرا که همه ما دشمنی واحد داریم و باید در برابر دشمنان با انسجام و بصیرتی همگانی بایستیم.

وی افزود: هم اکنون ایران اسلامی با اقتدار و عزتی مثال زدنی در منطقه به پیش می‌رود و دشمنان تلاش می‌کنند با به انحراف کشاندن افکار جوانان و نسل‌های آینده ساز جامعه به اهداف شوم خویش برسند.

سردار حسینی خطاب به مردم نیر و اهالی دیگر روستاهای محور سیروان اظهار کرد: ضد انقلاب مزدوران دشمنان منطقه‌ای بوده و برای اجرای عوامل اربابان خویش تلاش می‌کنند و همه باید بدانند که آنها دلسوز مردم نیستند و حفظ جان و مال هیچ کسی برایشان مهم نیست./1400/د101/

ارسال نظرات