۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۶۹۱۵۹۹
دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین:

سیف‌القدس شکنندگی رژیم اسرائیل را نشان داد

سیف‌القدس شکنندگی رژیم اسرائیل را نشان داد
زیاد النخاله گفت: عملیات «سیف القدس» شکنندگی رژیم صهیونیستی را آشکار کرد و این امید را در بین مردم فلسطین زنده کرد که پیروزی بر دشمن امکان‌پذیر است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز به مناسبت سی و چهارمین سالگرد تاسیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: پس از این عملیات برای مردم جهان روشن شد که جشنواره‌های عادی‌سازی (روابط با رژیم صهیونیستی) و صلح کاذب و گشایش سفارتخانه‌ها حقایق تاریخ را تغییر نمی‌دهد.

وی اضافه کرد: آنچه بعد از تونل آزادی رخ داد، بار دیگر به دشمن تاکید کرد که این سرزمین مال ما است و دشمن رو به نابودی است.

دبیر کل جهاد اسلامی با اشاره به اینکه اگر زندگی شایسته می‌خواهیم، باید با این قاتلان صهیونیست و یا تحقیر پایدار مبارزه کنیم، افزود: امسال ما شاهد باطل شدن تمام تلاش‌های دشمن برای جا به جایی مردم فلسطین در محله «شیخ جراح» و محله «سیلوان» بودیم.

وی اظهار داشت: کشیده شدن بیشتر فعالیت‌های ضد تروریسم علیه اسلام و تمدن امت اسلامی، غم انگیزتر از گسترش صهیونیسم در منطقه عربی است، به شکلی که بنیانگذاران صهیونیسم هرگز رویای آن را نداشتند.

زیاد النخاله با اشاره به اینکه پروژه رسمی فلسطین کوتاهتر از قامت شهداست، گفت: ما بیشتر از پروژه صهیونیستی اطلاع داریم، بنابراین همه ما به عنوان یک ملت واحد و اراده واحد ایستاده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه به ما وعده پیروزی داده‌اند و دشمن محکوم به خروج از فلسطین است و ما باید از آشفتگی سیاسی خارج شویم، افزود: وحدت خط مبارزه، مقدم بر وحدت چارچوب است و این، بعد از همه تلاشها و سالهایی که بیهوده به هدر رفت، آشکار شده است.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه برخی از رژیم‌های عربی برای توجیه پروژه صهیونیستی - آمریکایی از گفتمان ما استفاده می‌کنند، افزود: اگر ما این کار را نکنیم، اشغالگر باقی می‌ماند و اشغالگری گسترش می‌یابد، بنابراین باید روی مردم و رزمندگان خود شرط‌بندی کنیم.

النخاله با تاکید بر اینکه به رغم چالش‌ها، ما بر روی پایداری مردم خود در قدس در مواجهه با یورش شهرک نشینان صهیونیستی حساب می‌کنیم، افزود: چالش‌های در حال گذر آرمان فلسطین مانع دید ما نسبت به نشانه‌های امید به پیروزی قریب الوقوع، نمی‌شود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه فلسطینی‌ها، مردمی مقاوم و پایداری هستند و هرگز در تقدیم فداکاری به خاطر فلسطین و مقابله با دشمنان اشغالگر کوتاهی نکرده‌اند، اضافه کرد: از سوی دیگر، کسانی هستند که در بازار توهم احتمال دستیابی به موفقیت، با اشغالگران شرط‌بندی می‌کنند.

دبیر کل جهاد اسلامی از این افراد خواست تا توهمات موجود در خصوص امکان همزیستی با اشغالگران را رها کنند.

وی به اسرای مرد و زن فلسطینی دربند در زندان‌های رژیم صهیونیستی به ویژه اسیران جنبش جهاد اسلامی و قهرمانان تونل آزادی درود فرستاد و گفت: آن‌ها ستاره‌ای بر پیشانی ملت فلسطین هستند.

زیاد النخاله بر وحدت نیروهای مقاومت در فلسطین، منطقه و حفاظت از وحدت آن‌ها تاکید کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه پایبندی به تمام فلسطین و مقاومت، گزینه ما است، بار دیگر صرف نظر از تعداد کشورهایی که با طرح‌های عادی‌سازی روابط (با رژیم صهیونیستی) درگیر هستند، با همه پروژه‌های سازش و تسلیم شدن در برابر اشغالگران مخالفت کرد./۹۸۸/

منبع:شبکه المیادین

ارسال نظرات