۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۶۹۱۷۴۰

نیروهای آل‌خلیفه تظاهرات ضدصهیونیستی در منامه را سرکوب کردند

نیروهای آل‌خلیفه تظاهرات ضدصهیونیستی در منامه را سرکوب کردند
رسانه‌های خبری گزارش دادند که نیروهای امنیتی بحرین تظاهرات مردمی علیه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را سرکوب کرده‌اند.

به گزارش سرویس بین‌ الملل خبرگزاری رسا، رسانه‌های بحرینی، بعدازظهر امروز گزارش دادند که مردم این کشور در رد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در بخش‌های مختلفی از منامه تظاهرات کرده‌اند.

پایگاه خبری حزب الوفاق بحرین گزارش داد که این تظاهرات همزمان با تدابیر شدید امنیتی نیروهای آل‌خلیفه برگزار شده است.

طبق این گزارش، پس از آنکه مردم شعارهای ضدصهیونیستی و ضدعادی‌سازی روابط سر دادند، نیروهای امنیتی بحرین اقدام به سرکوب این تظاهرات کردند.

موج تظاهرات مردمی در بحرین علیه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی زمانی در این کشور تشدید شد که «یائیر لاپید»‌ وزیر خارجه رژیم صهیونیستی برای افتتاح سفارت این رژیم به منامه سفر کرد.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، نهم ماه جاری، به دعوت همتای بحرینی خود به منامه سفر کرد و با مقامات ارشد این کشور از جمله ولی‌عهد و شاه بحرین دیدار دیدار کرد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و همتای بحرینی‌اش چند توافقنامه راهبردی در زمینه‌های مختلف امضاء کردند و همچنین یک خط هوایی میان دو طرف افتتاح شد.

بحرین در سپتامبر سال۲۰۲۰ با وساطت دولت وقت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ»، توافقنامه‌ عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس موسوم به «آبراهام» را امضاء و رسما با تل‌آویو روابط دیپلماتیک برقرار کرد./۹۸۸/

نیروهای آل‌خلیفه تظاهرات ضدصهیونیستی در منامه را سرکوب کردند

ارسال نظرات