۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۹۱۸۰۷
نماینده ولی فقیه در کردستان:

نیروهای مسلح آبروی نظام هستند

نیروهای مسلح آبروی نظام هستند
کردستان ـ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اگر نظام در حوزه اقتصادی با مشکلاتی روبرو است اما نیروهای مسلح با عملکرد خود و موفقیت‌هایی که داشته‌اند امروز آبروی آن هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و آغاز برنامه های هفته نیروی انتظامی در کردستان اظهار داشت: نیروهای مسلح کشور همچنین آبروی نظام در مقابله با دشمنان بوده‌اند.

وی تاکید کرد: نخستین وظیفه نیروی انتظامی خدمت به جامعه، مردم، اسلام و جمهوری اسلامی است که تمامی پرسنل نیروی این نیرو باید آن را در اولویت قرار دهند.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: مسئله امنیت یکی دیگر از وظایف مهم نیروی انتظامی است که باید امنیت اخلاقی، اجتماعی و امنیت مردم در برابر دشمن حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه کارکنان نیروی انتظامی باید قانون‌گرایی را مدنظر قرار دهند یادآور شد: قانون‌گرایی هم باید در تعامل با مردم و هم درون سازمان رعایت شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: کارکنان نیروی انتظامی باید مراقب باشند در تعامل با مردم اخلاقیات و ادب را رعایت کرده و از فساد دوری کنند.

وی با بیان اینکه منصب و جایگاه انسان را اشباع و ارضا نمی‌کند، ادامه داد: امروز نیروی انتظامی باید انصار الله باشد و همه می‌خواهیم دین خدا را یاری کنیم.

فرمانده انتظامی کردستان هم در این آیین گفت: هفته نیروی انتظامی امسال با شعار پلیس هوشمند امنیت پایدار همراه است که تبادل اطلاعات، تولید علم و استفاده از علوم و فنون برای کشف جرم در همین راستا است.

 سردار علی آزادی افزود: استفاده از تجهیزات هوشمند در بخش‌های مختلف نیروی انتظامی، ارتباط ۵۰ رده انتظامی در راستای سرعت بخشی دقت و سرعت عمل با دستگاه قضایی و پزشکی قانونی، نوبت دهی الکترونیکی، انجام بسیاری از خدمات در دفاتر خدمات الکترونیک و مجهز شدن بازداشتگاه ها و البته پلیس به دوربین برای صیانت از شهروندان برخی از بروز شدن و هوشمندسازی بوده است.

 وی با اشاره به اینکه ناجا در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب نقش بسزایی دارد اضافه کرد: رهبر انقلاب در بیانات خود اهمیت امنیت پایدار را روشن کرده‌اند و همچنین یکی از ارکان آن را نیروی انتظامی دانسته‌اند./د101/

ارسال نظرات