۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۶۹۱۸۴۵
امام جمعه موقت اسلام آبادغرب:

نیروی انتظامی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام بر می دارد

نیروی انتظامی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام بر می دارد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام کرمی نیا گفت: نیروی انتظامی همواره نشان داده است که در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و همراهی با مردم گام بر می دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله کرمی نیا امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار جمعی از فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب اظهار داشت: خوشبختانه مردم و نیروی انتظامی تعامل خوبی با هم دارند و به نوعی شاهد افزایش روزافزون جامعه به این نیروی مردمی هستیم.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: خدماتی که پرسنل نیروی انتظامی در کشور انجام می دهند برکسی پوشیده نیست، این عزیزان وقت و امنیت جانی خود را وقف آسایش و آرامش در جامعه نموده اند که این موضوع قابل ستایش است.

مدیر سابق مدرسه علمیه اسلام آبادغرب تاکید کرد: عملکرد نیروی انتظامی در سال های اخیر نشان داده است که در این مملکت جایی برای برهم زنندگان امنیت نیست.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه روحیه ولایتمداری در بین نیروهای انتظامی موج می زند، گفت: نیروی انتظامی در عمل همواره نشان داده است که در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و همراهی با مردم گام بر می دارد که این امر بسیار ارزنده است.

حجت الاسلام کرمی نیا خاطرنشان کرد: هر چقدر تعامل بین نیروی انتظامی و مردم بیشتر شود در مقابل ناهنجاری ها و قانون شکنی ها در جامعه کاهش پیدا می کند، ارتقاء امنیت در جامعه را باید در گرو همراهی جامعه با نیروی انتظامی و سایر نهادهای نظارتی و... دانست./1400/پ۲۱۰/

ارسال نظرات