۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۹۱۸۷۳
سخنگوی جنبش حماس:

عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر خیانت به فلسطینیان است

عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر خیانت به فلسطینیان است
فوزی برهوم بار دیگر خواستار محکوم کردن عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی شد و آن را خیانت علیه آرمان فلسطین و ملت آن دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفتگو با خبرگزاری یونیوزبار دیگر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

وی اعلام کرد: افکار عمومی ملت‌های منطقه علیه رژیم اشغالگر اسرائیل و مخالف هر گونه عادی سازی با این رژیم است، زیرا مردم متوجه خطر نفوذ رژیم اشغالگر در منطقه و تبلیغات علیه جریان‌های وابسته به محور مقاومت و منزوی کردن فلسطین و آرمان آن هستند.

سخنگوی حماس افزود: ما از هر مسلمان، عرب و آزاده‌ای که از مردم فلسطین و آرمان‌های آنان دفاع و علیه رژیم اشغالگر اسرائیل فعالیت می‌کند و همچنین هر اقدام رسمی یا غیر رسمی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کند، استقبال می‌کنیم.

وی همچنین ادامه داد: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی جنایت و خیانت است و همه باید از این مسیر دور شده و اصلاح این مسیر را در جهت رفع نیاز‌های مردم و حرکت به سمت روحیه عمومی مردم که مخالف اشغالگری اسرائیل و مدافع فلسطین است آغاز کنند. همچنین باید از عدالت خواهی برای مسئله فلسطین و اجتناب از هرگونه نفوذ رژیم اشغال در منطقه حمایت کرد.

فوزی برهوم با تأکید بر اینکه جنبش حماس هرگونه تجاوز اسرائیل به هر کشوری در منطقه را محکوم می‌کند، افزود: حماس این تجاوز‌ها را محکوم می‌کند، زیرا هرگونه تجاوز به کشور‌های منطقه، تجاوز به ملت فلسطین است، بنابراین این یک رفتار تجاوزکارانه محکوم است و همه جریان‌های منطقه باید از سرزمین و از حاکمیت خود دفاع کنند و باید موضع روشنی در رد این تجاوز داشته باشند.

سخنگوی جنبش حماس در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی که شامگاه جمعه، سوریه را هدف قرار داد، تاکید کرد که باید جلوی این خطر صهیونیستی را گرفت، خطری که هنوز فلسطین، سوریه، لبنان و همه کشور‌های منطقه را تهدید می‌کند، بنابراین باید این مسیر آغاز شود تا نیرو‌های قوی، مستحکم و مقتدر اسلامی در برابر نیرو‌های استکبار جهانی صهیونیستی و آمریکایی تشکیل شود./۹۸۸/

ارسال نظرات