۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۶۹۱۹۱۷
حجت الاسلام نقدعلی:

نیروی انتظامی به مظاهر جرم اجتماعی ورود جدی پیدا کند

نیروی انتظامی به مظاهر جرم اجتماعی ورود جدی پیدا کند
اصفهان ـ نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: کشف حجاب و سگ گردانی از جرم های اجتماعی محسوب می شود و امید است نیروی انتظامی ورود جدی در این مساله پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی‌شهر عصر امروز در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، پلیس را سربازان امنیت کشور توصیف کرد و گفت:امنیت دژ مستحکم جامعه بوده و بدون امنیت روال کارها مختل می شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص جایگاه حوزه وظیفه ای نیروی انتظامی تشریح کرد: دفاع از مرزهای کشور و امنیت کلان کشور حائز اهمیت است که شما سربازان اسلام حافظ برقراری امنیت در جامعه هستید، اقتدار نیروی انتظامی قابل ستایش بوده و با تلاش کارگزاران این نهاد کاهش چشمگیر جرایم در اکثر حوزه ها را شاهد بوده ایم.

وی با بیان اینکه امنیت جوانب بسیاری دارد و یکی از ارکان آن امنیت اقتصادی کشور است افزود : امنیت اقتصادی از آیتم هایی است که در سال‌های اخیر مورد بی توجهی واقع شده و مشکلات فراوانی برای خانواده ها ایجاد کرده است.

نماينده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به روز است و با آگاهی مسائل را دنبال می کند ادامه داد: در مواقعی که نیاز به استعلام سابقه اشخاصی که روزنه های نفوذ در آنها یافت می شود هستیم ،منابع اطلاعاتی ‌مورد نیاز  را از این نهاد دریافت می کنیم و این یکی از مصادیق کارآمدی نیروی انتظامی است.

وی عنوان کرد: افرادی هستند که به نام‌ حزب اللهی در جوامع حضور پیدا می کنند و به دنبال آن با دریافت سوابق شخص در می‌یابیم که این فرد یک مجرم به تمام عیار بوده که در محافل خود را معصوم جلوه داده  و آماده دریافت پستهای مهم مدیریتی نیز هستند، باید نسبت به نفوذ این افراد هشیاری کامل را داشته باشیم.

حجت الاسلام نقد علی با اشاره به تلاش و جدیت دولت در بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور، اظهار کرد: از مشکلات مهم دولت مسأله استخدام‌ها و افراد نفوذی در تلاش برای استخدام است که از اهمیت ویژه ای برخوردار می‌باشد. یک مجرم باید با وجود نیروی انتظامی احساس راحتی نداشته باشد.

وی در خصوص جرائم اجتماعی، تصریح کرد: از جرم‌هایی که امروز در جامعه مشاهده می شود حرمت شکنی در بحث حجاب است، کشف حجاب و سگ گردانی از جرم های اجتماعی محسوب می شود و امید است نیروی انتظامی ورود جدی در این مساله پیدا کند. سگ گردانی و بی حجابی و حرمت شکنی هایی که در جامعه رخ می دهد پیگیری شده و حرمت فعل‌های حرام وحلال در جامعه حفظ شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: استقرار احکام‌ نظام اسلامی از اهداف و آرمان‌های امام راحل(ره) بود اما رژیمی که طاغوتی باشد هدفی بر عکس این ارزشها دارد، چه بسا افرادی که خود را اسلامی می خوانند اما دغدغه اسلام و احکام اسلامی را ندارند.

حجت الاسلام نقدعلی با تأکید بر ضرورت رعایت توأمان احکام اسلامی به همراه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، اظهار کرد: برخی افراد با تفکرات لیبرالیستی خواهان ساماندهی اوضاع اقتصادی هستند اما رعایت احکام جایی در دیدگاه‌ها و تفکرات این اشخاص ندارد و این صحیح نیست، امید است در این دولت شاهد پیشرفت‌های مادی و معنوی جامعه باشیم./1304/پ۲۰۲/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات