۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۶۹۱۹۸۷
امام جمعه موقت قصرشیرین:

ولایتمداری و تبعیت از رهبری رمز موفقیت نیروی انتظامی است

ولایتمداری و تبعیت از رهبری رمز موفقیت نیروی انتظامی است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام شامحمدی گفت: عامل موفقیت نیروهای انتظامی در کارشان در تبعیت از مقام معظم رهبری می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی به مناسبت هفته نیروی انتظامی امروز با فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و هنگ مرزی در شهرستان قصرشیرین دیدار و گفت وگو کرد.

امام جمعه موقت قصرشیرین در این دیدار بیان داشت: هیچ کسی در این مملکت نمی تواند منکر خدمات و زحمات نیروهای انتظامی و مرزبانی در گرما و سرما باشد. این عزیزان همواره برای حفظ و ارتقاء امنیت از جان خود مایه می گذارند که این امر قابل ستایش است.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امروز نگاه و باور قلبی نیروی انتظامی به نظام نگاهی ولایی و اسلامی است و همین خود سرمایه ای بزرگ برای این نیروی مردمی می باشد و می توان گفت که عامل موفقیت نیروهای انتظامی در کارشان در تبعیت از مقام معظم رهبری می باشد.

حجت الاسلام شامحمدی با اشاره به تلاش های معاندان برای ایجاد تفرقه و دودستگی در کشور، اظهار داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی دست به هر فتنه و توطئه ای می زنند که بین رهبری و ملت فاصله بیفتد ولی خوشبختانه بصیریت و بینش دینی و سیاسی ملت ایران این اجازه را به دشمنان و منافقان نداده است.

امام جمعه موقت قصرشیرین تصریح کرد: ملت ایران نیروی های نظامی، انتظامی و امنیتی را از خود می دانند و همین امر باعث قدرت روزافزون این نیروها شده است و در مقابل برای دشمنان ضعف به دنبال داشته است.

در ادامه این دیدار، سرهنگ محمد محمدی؛ فرمانده انتظامی شهرستان قصرشیرین نیز در سخنانی اظهار داشت: تلاش جهادی نیروهای مسلح در کشور زمینه ساز امنیت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان شده است.

فرمانده  انتظامی شهرستان قصرشیرین بیان کرد: نیروی انتظامی با تمام قوت و با همراهی مردم به دنبال ارتقا هرچه بیشتر امنیت در سطح جامعه است و هنگ مرزی نیز با تلاش های خود مرزها را بر روی دشمنان و عناصر تجزیه طلب مسدود کرده اند./1400/پ۲۱۰/

ارسال نظرات