۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۶۹۲۰۰۸
امام جمعه کلاته رودبار:

۱۰ کارگروه تخصصی قرارگاه پیامبراکرم در شهرکلاته رودبار فعالیت می‌کنند

۱۰ کارگروه تخصصی قرارگاه پیامبراکرم در شهرکلاته رودبار فعالیت می‌کنند
سمنان - امام جمعه کلاته رودبار به تلاش قرارگاه پیامبراکرم(ص) برای تهیه شناسنامه اجتماعی جمعیت ۵۰۰۰ نفری این شهر اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل بینائیان در نشست قرارگاه فرهنگی اجتماعی پیامبر اکرم(ص) که با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه، رؤسای اوقاف و تبلیغات اسلامی، مدیر بسیج مساجد و محلات سپاه ناحیه، فرمانده حوزه مقاومت صاحب الزمان (عج)، شهردار و اعضای شورای اسلامی کلاته رودبار و فعالان قرارگاه پیامبراکرم(ص) این شهر در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرکلاته رودبار برگزارشد، اظهارداشت: فعالیت‌های جهادی این این قرارگاه در امر خدمت رسانی به مردم، حفظ امنیت و پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی تأثیر گذار و ماندگار است.

امام جمعه شهر کلاته رودبار با اشاره به اینکه قرارگاه پیامبراکرم(ص) در واقع قرارگاه هماهنگی عملیات اجتماعی است، خاطرنشان کرد: براساس ۱۰ نیاز احصا شده در کلاته رودبار، ۱۰ کارگروه تخصصی و برنامه ریزی در قالب قرارگاه با تلاش‌های حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) از جمله کارگروه‌های مواسات، بهداشت و درمان، اشتغال و اقتصاد مقاومتی، ورزش و سلامت و ... تشکیل و مشغول خدمت رسانی هستند.

فرمانده قرارگاه شهری پیامبراکرم(ص) کلاته رودبار با اشاره به اینکه استفاده از همه توان تشکیلاتی و مردمی و بهره گیری از خرد جمعی راهبرد این قرارگاه است، تصریح کرد: تشکیل قرارگاه تخصصی خواهران و تهیه و تدوین شناسنامه اجتماعی برای تمامی جمعیت قریب به پنج هزارنفری شهر کلاته رودبار در دستور کار قرارگاه قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین بینائیان با بیان اینکه اینجانب وحدت بین تمامی مسئولان، نیرو‌ها و مردم را اصل لازم پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت صادقانه به مردم می‌دانم، اضافه کرد: تهیه شناسنامه اجتماعی برای سرپرستان خانوار و محرومین و نیازمندان از سوی قرارگاه پیامبراکرم(ص) تکمیل شده است و گسترش مباحث آموزشی به ویژه در زمینه‌های قرآنی، آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر در دستور کار قرارگاه پیامبر اکرم(ص) شهر کلاته رودبار قرار دارد.

گفتنی است، قرارگاه فرهنگی اجتماعی پیامبراکرم شهرستان دامغان به فرماندهی امام جمعه شهرستان، دبیری رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مدیریت اجرایی فرمانده سپاه شهرستان و عضویت مدیران و مسئولان شهرستانی، ائمه جماعات و بسیج و فعالان فرهنگی اجتماعی تشکیل شده و در شهر‌های تابعه نیز این قرارگاه‌ها به فرماندهی ائمه جمعه شهر‌ها فعال شده است.

کلاته رودبار یکی از شهر‌های ۱۸ گانه استان سمنان، در بخش مرکزی و مناطق کوهستانی شمال شهرستان دامغان و ۴۴ کیلومتری شهر دامغان قرار دارد، کلاته رودبار با جمعیت قریب به پنج هزار نفر در سال ۱۳۹۰ از روستا به شهر تبدیل شد. /۹۷۷/پ۲۱۰/
جواد رمضانیان
ارسال نظرات