۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۶۹۲۰۱۶
به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت؛

تقدیر آیت الله ناصری از خدمات نیروی انتظامی در استان یزد

تقدیر آیت الله ناصری از خدمات نیروی انتظامی در استان یزد
یزد ـ آیت الله ناصری در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی در یزد از خدمات و زحمات پرسنل نیروی انتظامی این استان تقدیر و تشکر کرد

به گزارش خبرگزاری رسا در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری امروز در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان یزد با تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از تلاش‌های نیروهای انتظامی در همه رده‌ها اظهار داشت: با توجه به گستردگی امور در نیروی انتظامی، برنامه‌ریزی‌های انجام شده به تمام نهادها اعلام شود تا دستگاه‌ها علاوه بر اینکه در جریان برنامه‌ها قرار می‌گیرند، بتوانند در اجرای آنها به سهم خود مشارکت کنند.

وی عنوان کرد: اعتقاد به کار نیز بسیار حائز اهمیت است و اگر کسی به کاری که انجام می‌دهد، معتقد باشد و آن را گامی در مسیر قرب الهی بداند، کار خود را به بهترین نحو انجام می دهد، زیرا سرشت همه ما خدایی است و بازگشت همه ما به سوی خداست و همه امور ما در نظام اسلامی، عقیدتی است.

نماینده ولی فقیه در یزد بیان کرد: خلقت انسان هدف‌دار است و مبنایی که خداوند متعال برای انسان تعیین کرده، نقطه رسیدن به هدف و تعالی و قرب الهی را مشخص می‌کند.

امام جمعه یزد با اشاره به گزارش‌های ارائه شده در مورد برنامه‌های علمی نیروی انتظامی و هوشمندسازی پلیس، اظهار داشت: اقدامات انجام شده در این راستا بسیار ارزشمند است به ویژه الکترونیکی کردن پرونده‌ها، در تسهیل کار مردم بسیار موثر است و لازم است به شکل جدی دنبال شود.

آیت الله ناصری ادامه داد: گاه یک حرکت کوچک باعث گشایش در کار بنده خدا می شود که همه اینها نزد خداوند متعال محفوظ است و در زندگی اخروی ما اثرگذار است.

وی تصریح کرد: همه ما هدف، جایگاه و امید به آینده و امید به لطف خدا داریم، بنابراین در مسیر خدمت و تعالی قدم بر می داریم و برای خدمت رسانی، انگیزه داریم و این خلاف آن چیزی است که این روزها در کشورهای غربی مشاهده می کنیم.

امام جمعه یزد یادآور شد: همین روحیه امید و همین انگیزه است که جوانان ما را برای دفاع از مرزها و دفاع از امنیت در حریم شهرها مصمم و پایدار کرده است ضمن اینکه این جوانان، تربیت شده مکتب امام خمینی(ره) هستند.

سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد پلیس استان در خصوص امنیت مراسم مختلف، پیشگیری از جرایم و سرقت، مبارزه با قاچاق کالا و کشفیات موادمخدر اظهار داشت: شناسایی و ساماندهی خانه های مسافر، اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با خرده فروشان موادمخدر از اقدامات مهم پلیس یزد است.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز آموزش فرعی سربازان وظیفه در استان یزد گفت: افتتاح مرکز واکسیناسیون شهدای ناجا و همچنین واکسیناسیون سیار از دیگر اقدامات پلیس در مبارزه با ویروس کرونا بوده است.

فرمانده انتظامی استان یزد فزود: با تلاش های صورت گرفته و با هماهنگی با دستگاه قضا بحث الکترونیکی کردن پرونده های قضائی در کلانتری های یزد صورت گرفته و استان یزد جزو سه استان برتر کشور در این زمینه است. در این مراسم از آمران امر به معروف و نهی از منکر پلیس استان یزد تجلیل شد./د۱۰۱/

ارسال نظرات