۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۶۹۲۰۴۲

نخستین دوره هیأت مجازی و فراخوان مداحی آزران کاشان برگزار شد

نخستین دوره هیأت مجازی و فراخوان مداحی آزران کاشان برگزار شد
اصفهان – طی مراسم باشکوهی آئین اختتامیه نخستین دوره هیئت مجازی و فراخوان مداحی آزران کاشان دوشنبه شب برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، طاهره پایدار، مدیر و طراح این برنامه در مراسم اختتامیه که در دوشنبه شب در حسینیه احمدیه آزران کاشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، گفت: ۵۰ کودک و نوجوان ۳ تا ۱۵ ساله درفراخوان نخستین دوره هیأت مجازی و فراخوان مداحی آزران کاشان که از ابتدای ماه محرم برگزارشد شرکت کردند.

وی افزود: شرکت کنندگان درنخستین دوره هیئت مجازی و فراخوان مداحی آزران کاشان در بخش‌های مداحی و مرثیه خوانی، بحرطویل خوانی، تعزیه خوانی، شعر خوانی، قصه گویی، نمایشنامه خوانی با موضوع کربلا و واقعه عاشورا شرکت کردند.

به گفته وی آثار ارسال شده ابتدا به مدت چهل شب در فضای مجازی منطقه آزران کاشان پوشش داده شد و در ادامه توسط داور برنامه مداح اهل بیت، کربلایی احمد مطهری مورد ارزیابی قرار گرفت.

پایدار با تقدیر و تجلیل ازهمکاری مدیریت و هیئت امنا حسینیه احمدیه در امربرگزاری مراسم اختتامیه، گفت: به نفرات برتر و همه شرکت کنندگان درنخستین دوره هیئت مجازی و فراخوان مداحی آزران کاشان جوایز نقدی و غیرنقدی اهدا می‌شود.

لازم به ذکراست، در این برنامه که با هدف جذب رده سنی کودک و نوجوان به نغمه خوانی در بوستان حسینی واستفاده مفید شرکت کنندگان از فضای مجازی برگزارشد شرکت کنندگانی ازتمامی منطقه شهربرزک کاشان حضورداشتند./۱۳۰۷/پ۲۱۰/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات