۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۹۲۱۵۹

برنامه های هفته وحدت در کرمانشاه تشریح شد

برنامه های هفته وحدت در کرمانشاه تشریح شد
کرمانشاه ـ احمد محمدی، دبیر ستاد هفته وحدت در کرمانشاه؛ برنامه های هفته وحدت در این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، احمد محمدی امروز در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت برگزار گردید، اظهار داشت: امسال سعی و تلاش ما بر این است که ویژه برنامه های بسیار خوب و کاربردی در ایام هفته وحدت داشته باشیم.

دبیر ستاد هفته وحدت در استان کرمانشاه به این برنامه اشاره کرد و افزود: هر یک از روزهای هفته وحدت یک برنامه و موضوع را که حول محور وحدت می باشد، در استان کرمانشاه اجرا خواهیم کرد.

محمدی با اشاره به اینکه هفت روز هفته وحدت به نام یکی از شهدای شاخص وحدت در کشور  نامگذاری شده است، گفت: اولین روز از هفته وحدت بنام پیامبر اعظم(ص) و نیز شهید شاخص وحدت؛ خالد حیدری اولین شهید هوانیروز که اهل سنت می باشند، نامگذاری شده است.

وی در ادامه سخنان خود گفت: «زن، خانواده و مواسات» نام دومین روز از هفته وحدت می باشد و نیز در این روز از شهید مریم امین پور؛ ار شهدای پیشمرگه کُرد شهرستان سقز که در دفاع از انقلاب توسط منافقین به شهادت رسیده است، یاد خواهد شد.

دبیر ستاد هفته وحدت در استان کرمانشاه تصریح کرد: سومین روز هفته وحدت به نام «تکریم مقام شامخ شهدا و ایثارگران» و نیز شهید رجبعلی سالار محمدزاده از شهدای شاخص در امر وحدت نامگذاری شده است.

محمدی با اشاره به اینکه چهارمین روز از هفته وحدت بنام «مسجد و روحانیت» نامگذاری شده است، عنوان کرد: همچنین در چهارمین روز از هفته وحدت از شهید ابوبکر رواقی؛ از روحانی اهل سنت استان گلستان یاد خواهد شد که در اوایل انقلاب در شهر خرمشهر توسط دشمن بعثی به شهادت رسید.

دبیر ستاد هفته وحدت در استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود عنوان داشت: پنجمین روز هفته وحدت به نام « انسجام اسلامی» نامگذاری شده است و در این روز از شهید عمر ملازاده از اولین شهدای بنام مدافع حرم اهل سنت یاد خواهد شد.

وی روز ششم از هفته وحدت را روز  «مبارزه با صهیونیسیم» عنوان کرد و گفت: در ششمین روز از هفته وحدت از شهید والامقام؛ بهرام مبارکی یاد می شود.

محمدی با اشاره به اینکه آخرین روز از هفته وحدت تحت عنوان «اتحاد اسلامی» نامگذاری شده است، تاکید داشت: در هفتمین روز از هفته مبارک وحدت از سردار دلها؛ شهید حاج قاسم سلیمانی نیز یاد می شود، شهیدی که جان خویش را برای ایجاد وحدت در جهان اسلام فدا کرد.

دبیر ستاد هفته وحدت در استان کرمانشاه در پایان سخنان خود گفت: برنامه های دیگری در این هفته مبارک در دست اجرا داریم که بخشی از این برنامه ها از صداوسیما پخش خواهد شد./1400/پ210/

ارسال نظرات