۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۶۹۲۱۱۷
حجت الاسلام فاضلی مطرح کرد؛

هفته وحدت نتیجه بصیرت و درایت امام راحل برای ایجاد وحدت در جهان اسلام

هفته وحدت نتیجه بصیرت و درایت امام راحل برای ایجاد وحدت در جهان اسلام
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاضلی گفت: هفته وحدت نتیجه بصیرت و درایت امام خمینی (ره) برای ایجاد وحدت در جهان اسلام باید دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجت الله فاضلی امروز در نشست ستاد گرامیداشت هفته وحدت در استان کرمانشاه که در بیت نماینده ولی فقیه برگزار گردید، اظهار داشت: استکبار بهترین و کارآمدترین راه برای تسلط بر کشورهای مسلمان را ایجاد تفره در جهان اسلام می داند و از همین رو همواره به دنبال تنش زایی بین مذاهب و قومیت هاست.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: سالیان متمادی در بین مسلمین یعنی برادران اهل سنت و اهل تشیع بر سر سالروز ولادت رسول اکرم(ص) اختلاف نظرهایی بود که در این میان امام راحل با نگاه حکیمانه خود و از سوی دیگر برای جلوگیری از تفرقه و دودستگی در جهان اسلام این اختلاف را یک فرصت مغتنم برای وحدت برادران دینی دانستند.

وی تصریح کرد: بنابراین باید گفت که هفته وحدت نتیجه بصیرت و درایت امام خمینی(ره) برای ایجاد وحدت در جهان اسلام باید دانست.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در هفته وحدت ما باید مشترکات و از سوی دیگر قدرت جهان اسلام را دوباره بازخوانی کنیم و مسلمین را نسبت به توطئه های دشمنان علیه انسجام مسلمان را هویدا و آشکار کنیم.

حجت الاسلام فاضلی خاطرنشان کرد: از همه نهادها و سازمانی فرهنگی، آموزشی و... درخواست داریم که هفته وحدت را بسیار مهم قلمداد کنند و برای گرامیداشت این هفته برنامه هایی در راستای وحدت در دستور کار خود داشته باشند./1400/پ210/

ارسال نظرات