۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۹۲۰۷۹
استاد حوزه علمیه کرمانشاه مطرح کرد؛

اثر منفی دوری از مدارس علمیه و کلاس های درس بر عملکرد تحصیلی طلاب

اثر منفی دوری از مدارس علمیه و کلاس های درس بر عملکرد تحصیلی طلاب
کرمانشاه ـ حجت الاسلام سالاری گفت: دوری از مدارس علمیه و کلاس های درس در رفتار و عملکرد طلاب مشهود است و امیدواریم که این وضعیت هرچه سریعتر به پایان برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی سالاری امروز با جمعی از اساتید و معاونین حوزه علمیه کرمانشاه دیدار و گفت وگو کرد.

این استاد حوزوی در این دیدار بیان داشت: شاید در ظاهر بتوان گفت که کرونا بر اقتصاد و یا صنعت و بازار اشتغال تاثیرات منفی بسیاری داشته، ولی در این میان نباید فراموش کرد که بخش آموزشی کشور نیز به اندازه خود از این ویروس منحوس ضربه دیده است.

وی گفت: تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و حوز های علمیه و دور شدن طلاب از کلاس درس خود اتفاق بسیار مهمی بود که بی شک بعد از فروکش کردن کرونا تازه متوجه خسارت های اصلی آن خواهیم شد.

حجت الاسلام سالاری بیان داشت: شاید در ظاهر ادامه آموزش ها و دیگر مسایل در فضای مجازی ادامه یافت، ولی باید این حقیقت را پذیرفت که هیچ گاه نمی توان آموزش از راه دور و به روش  مجازی را با آموزش حضوری و چهره به چهره مقایسه کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تنها راه برای بازگشت به وضعیت پیش از کرونا، رعایت و همراهی مردم با سیستم درمانی کشور است و تا زمانی که مردم به صورت کامل در برابر این ویروس واکسینه نشوند و پروتکل های بهداشتی رعایت نشود، هر لحظه امکان دارد وارد وضعیتی بسیار بدتر نسبت به حال شویم.

این استاد اخلاق گفت: از سوی دیگر دوری از مدارس علمیه و کلاس های درس در رفتار و عملکرد طلاب مشهود است و امیدواریم که این وضعیت هرچه سریعتر به پایان برسد.

حجت الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: باید اذعان داشت که مسایلی همانند تهذیب، اخلاقیات و... را نمی توان در فضای مجازی به طلاب آموزش داد و تدریس این مباحث تنها به صورت حضوری می تواند منجر به نتیجه مطلوب شود./1400/پ۲۱۰/

ارسال نظرات