۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۹۲۲۳۸

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قم معرفی شد

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قم معرفی شد
حجت الاسلام و المسلمین ستوده به عنوان مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قم معرفی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در جلسه شورای مدیران مرکز خدمات که صبح امروز در سالن جلسات علامه طباطبائی (ره) این مرکز در قم برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین مجید ستوده به عنوان مدیرکل مرکز خدمات استان قم معرفی شد.

گفتنی است، مرحوم حجت الاسلام و المسلمین طاهری مدیرکل سابق مرکز خدمات استان قم روز دوشنبه بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.

حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در این جلسه ضمن تسلیت رحلت حجت الاسلام و المسلمین طاهری گفت: خلوص، صفا و معنویت از ویژگی‌های ارزشمند مدیرکل سابق مرکز خدمات قم بود و امیدوارم ما نیز چنین روحیه‌ای را داشته باشیم تا در مسیری پر خیر و برکت قدم برداریم.

وی بیان کرد: مرکز خدمات استان قم پیشانی فعالیت‌های مرکز خدمات است و برای اینکه برنامه‌های این مرکز در خدمت‌رسانی به طلاب متوقف نشود نیاز بود که فردی شایسته جایگزین شود.

رئیس مرکز خدمات ادامه داد: حجت الاسلام و المسلمین ستوده در زمینه مدیریت مرکز استانی و همچنین صندوق قرض‌الحسنه مرکز تجربه خوبی دارند و پیگیری جدی و با تلاش برنامه‌ها از ویژگی‌های ایشان است و ان شا الله با همکاری مجموعه مدیران و کارکنان مرکز خدمات در ادامه راه حجت الاسلام و المسلمین طاهری در خدمت به طلاب استان قم موفق باشند.

ارسال نظرات