۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۳
کد خبر: ۶۹۲۳۲۸
استاندار کرمانشاه:

مقاومت در برابر زورگویان ارمغان شهدایی همانند آیت الله اشرفی اصفهانی است

مقاومت در برابر زورگویان ارمغان شهدایی همانند آیت الله اشرفی اصفهانی است
کرمانشاه ـ بازوند گفت: راه مقاومت در برابر زورگویان را شهدای والامقامی همانند شهید اشرفی اصفهانی به ملت ایران آموختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در کنگره سراسری چهارمین شهید محراب آیت الله «عطاالله اشرفی اصفهانی» که با حضور آیت الله مصطفی علما؛ امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، حجت‌الاسلام حاج علی اکبری؛ رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در تالار بعثت برگزار شد، اظهار داشت: تنها راه برای در امان بودن از هجمه های دشمنان انقلاب و نظام مقاومت است و تاکنون توانسته ایم که فتنه های بسیاری را در این باره خنثی کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: امروز با وجود اینکه ایران بیش از 4 دهه می باشد که در تحریم آمریکایی هاست ولی بازهم شاهد روحیه ایستادگی در بین ملت هستیم در حالی که کشورهایی همانند ترکیه و لبنان که از سوی آمریکا به صورت محدود تحریم شدند از نظر اقتصادی دچار درهم ریختگی عجیبی شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: راه مقاومت در برابر زورگویان را شهدای والامقامی همانند شهید اشرفی اصفهانی به ملت ایران آموختند و اکنون به برکت وجود این اسوه های ایمان و علم و معرفت، شاهد امنیت و آرامش مثال زدنی در منطقه هستیم و باید قدردان این امنیت باشیم.

بازوند شهید آیت الله اشرفی اصفهانی را منادی وحدت دانست و گفت: به جرات می توان گفت که شهید آیت الله اشرفی اصفهانی از شخصیت های کم نظیر در جهان اسلام است و این شهید محراب از ویژگی های برجسته ای همانند تبعیت از ولایت فقیه برخوردار بود.

استاندار کرمانشاه در ادامه افزود: در زمانی که آیت الله اشرفی اصفهانی در کرمانشاه حضور داشتند شاهد یک وحدت مثال زدنی بین اقوام و مذاهب بودیم و کماکان این وحدت هنوز در استان جاری و ساری است.

وی با اشاره به اینکه ساده زیستی و مردمی بودن از دیگر ویژگی های شهید آیت الله اشرفی اصفهانی بود، اظهار داشت: آیت الله اشرفی اصفهانی تا زمان شهادت خود همواره با مردم و در کنار مردم حضور داشت و ساده زیستی وی برای همه مردم این خطه الگو شده بود./1400/پ۲۱۰/

ارسال نظرات