۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۸
کد خبر: ۶۹۲۳۴۱
نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

جنبه‌های نظارتی و بازرسی باید تقویت شود

جنبه‌های نظارتی و بازرسی باید تقویت شود
سیستان‌ و بلوچستان - حجت الاسلام والمسلمین محامی گفت: علاوه بر تلاش برای رشد پلیس درونی افراد، جنبه‌های نظارتی و بازرسی هم باید تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در سیستان‌ و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی امروز در دیدار حجت الاسلام شکرالله بهرامی؛ رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور و حجت الاسلام و المسلمین مصطفوی‌نیا رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از زحمات مرتضی تمیزی رئیس سابق و آرزوی توفیق برای ابوالفضل ماه‌گلی رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان، ضمن اشاره به حساسیت‌های این حوزه و لزوم توجه به ظرافت‌ها، بیان داشت: تلاش برای پیشگیری از جرایم بسیار مهم و قابل تقدیر است اما با توجه به زمینه‌های فراوان وقوع جرم در استان، در صورت بروز تخلف از نیروهای مسلح باید بعد از بررسی دقیق، برخورد صورت بگیرد و آمار کلی برخورد با تخلف‌ها اطلاع‌رسانی شود.

امام جمعه زاهدان یکی از جهات پیشگیری را برخورد سریع با مجرم عنوان کرد و اظهار داشت: علاوه بر تلاش برای رشد پلیس درونی افراد، جنبه‌های نظارتی و بازرسی هم باید تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین محامی با اشاره به به دشواری کارها در استان، خواستار پشتیبانی‌های لازم از سوی سازمان قضائی نیروهای مسلح شد.

هم‌چنین در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور، رسالت اولیه این سازمان را پیشگیری از وقوع جرم دانست و به روند کاهشی آمار جرایم نیروهای مسلح اشاره کرد./د۱۰۱/

ارسال نظرات