۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۱
کد خبر: ۶۹۲۳۵۶
امام جمعه شهرستان پاوه:

آیت‌الله اشرفی اصفهانی با مردم و علما اهل سنت ارتباط بسیار نزدیکی داشت

آیت‌الله اشرفی اصفهانی با مردم و علما اهل سنت ارتباط بسیار نزدیکی داشت
کرمانشاه ـ ماموستا قادری گفت: آیت‌الله اشرفی اصفهانی با مردم و علما اهل سنت ارتباط بسیار نزدیک و صمیمی داشت به گونه ای که به صورت منظم هر ماه دیدار می کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری امروز در کنگره سراسری چهارمین شهید محراب که در سالن بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: نقش شهید آیت الله اشرفی اصفهانی در نبرد با عناصر ضدانقلاب و بعثی به هیچ وجه فراموش شدنی نیست.

امام جمعه شهرستان پاوه در ادامه به برخی از ویژگی های شخصیتی آیت الله اشرفی اصفهانی اشاره داشت و افزود: آیت‌الله اشرفی اصفهانی با مردم و علما اهل سنت ارتباط بسیار نزدیک و صمیمی داشت به گونه ای که به صورت منظم هر ماه با ائمه جمعه و مردم یکی از شهرستان های سنی نشین کرمانشاه دیدار می کرد.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: همچنین این شهید محراب در بحث مسایل اجتماعی بسیار حساس بودند و تلاش بسیاری در اصلاح امور اجتماعی داشتند.

ماموستا قادری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روحیه انقلابی ملت ایران در 42 سال گذشته تاکنون، گفت: ملت ایران با تمام قوت و نیروی خود در برابر تحریم ها، مشکلات اقتصادی، تحریم ها و... ایستاده اند و هرگز پشت این نظام را خالی نخواهد کرد.

امام جمعه شهرستان پاوه با انتقاد از شرایط نامساعد اقتصادی در کشور بیان کرد: به هیچ وجه زیبنده جوان ایرانی نیست که بعد از گذشت 4 دهه از عمر این نظام به علت مشکلات اقتصادی و بیکاری ترک وطن کند./1400/پ۲۱۰/

ارسال نظرات